Terug

Problemen met retourneren en dus terugbetaling

Closed Openbaar

Magische Poten

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. V.

Naar: Magische Poten

23/11/2023

Beste,Mijn mama bestelde online een harnas voor haar hond. Na levering bleek de maat niet overeen te komen met de bestelde maat. Wij hebben dit onmiddellijk (binnen de week) gemeld met de vraag voor een retour zodat we dit konden vervangen door de juiste maat.Dit dateert al van 27/9. Ondertussen hebben wij meerdere mails verstuurd en krijgen wij ook telkens een antwoord, soms in het Nederlands, soms in het Engels. Dit antwoord is iedere keer een nietszeggend antwoord en de retourbon ontvangen wij niet. Wij ontvangen ook geen terugbetaling, noch enige hulp. Ik vermoed dat dit geen echte Nederlandse website is.Kunnen jullie ons helpen?


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform