problemen met retour
MascotOnline
Start een klachtAard van probleem:
AndereKlacht
I. J.
Naar: MascotOnline
Beste, ik bestelde 2 tuinstoelen op de webshop van De Morgen. Levering 23/6 door DPD Belgium. Ze voldeden niet aan onze wensen. Na mailverkeer met de klantendienst van De Morgen en MascotOnline krijg ik een retourbon van MascotOnline, blijkbaar de leverancier van deze webshop van DPGMedia. De retour gebeurde op mijn kosten via bPost op 29/7 (hier thuis afgehaald, werd niet gescand). Nadien onmogelijk om informatie te krijgen ivm terugbetaling, ook geen ontvangstbevestiging. MascotOnline schrijft U heeft de aankoop gedaan via één van onze verkoopkanalen. Het klantcontact wordt onderhouden door de verkopende partij en om deze reden dient u contact op te nemen met deze partij. DPG schreef Aangezien wij als verkoopkanaal hier optreden, dient deze aanvraag vermoedelijk via ons te komen. maar ik verneem niets. Ik kan me moeilijk voorstellen dat DPG nog nooit met retours te maken heeft gehad. Wat kan ik nog doen? Dank
Berichten (10)
MascotOnline
Naar: I. J.
Beste meneer/mevrouw, Bedankt voor uw bericht: Klacht - problemen met retour - (CPTBE01860516-56) aan Mascot Online. Uw aanvraag is geregistreerd onder ticketnummer: (150534) en gaan er zo snel mogelijk mee aan de slag. Wij streven ernaar om uw aanvraag binnen 1 - 2 werkdagen te beantwoorden. Wij verzoeken u om binnen deze periode geen herinnering te sturen. Mocht u nog vragen of aanvullingen hebben, dan vernemen wij dit graag.Dear sir/madam, Thank you for your message: Klacht - problemen met retour - (CPTBE01860516-56) to Mascot Online. Your request has been registered as ticket: (150534) and we will get back to you with an answer as soon as possible. We strive to answer your request within 1 -2 working days. Please do not send any reminders during this time frame. If you have any other questions or additional requests, feel free to contact us.--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mascot Online B.V..[RX2535-MLV43]
MascotOnline
Naar: I. J.
Beste meneer/mevrouw, Bedankt voor uw bericht: Klacht - problemen met retour - (CPTBE01860516-56) aan Mascot Online. Uw aanvraag is geregistreerd onder ticketnummer: (150534) en gaan er zo snel mogelijk mee aan de slag. Wij streven ernaar om uw aanvraag binnen 1 - 2 werkdagen te beantwoorden. Wij verzoeken u om binnen deze periode geen herinnering te sturen. Mocht u nog vragen of aanvullingen hebben, dan vernemen wij dit graag.Dear sir/madam, Thank you for your message: Klacht - problemen met retour - (CPTBE01860516-56) to Mascot Online. Your request has been registered as ticket: (150534) and we will get back to you with an answer as soon as possible. We strive to answer your request within 1 -2 working days. Please do not send any reminders during this time frame. If you have any other questions or additional requests, feel free to contact us.--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mascot Online B.V..[RX2535-MLV43]
I. J.
Naar: MascotOnline
Hallo. Het duurt nu wel erg lang Van DPG hoor ik ook niets.U zou toch minstens kunnen bevestigen dat mijn retour goed is aangekomen, ik gebruikte een retourbon die Mascot mij bezorgde!
MascotOnline
Naar: I. J.
Beste meneer/mevrouw, Bedankt voor uw bericht: Klacht - problemen met retour - (CPTBE01860516-56) aan Mascot Online. Uw aanvraag is geregistreerd onder ticketnummer: (152572) en gaan er zo snel mogelijk mee aan de slag. Wij streven ernaar om uw aanvraag binnen 1 - 2 werkdagen te beantwoorden. Wij verzoeken u om binnen deze periode geen herinnering te sturen. Mocht u nog vragen of aanvullingen hebben, dan vernemen wij dit graag.Dear sir/madam, Thank you for your message: Klacht - problemen met retour - (CPTBE01860516-56) to Mascot Online. Your request has been registered as ticket: (152572) and we will get back to you with an answer as soon as possible. We strive to answer your request within 1 -2 working days. Please do not send any reminders during this time frame. If you have any other questions or additional requests, feel free to contact us.--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mascot Online B.V..[N3J5Z9-X1DVN]
I. J.
Naar: MascotOnline
Hallo. Het duurt nu wel erg lang Van DPG hoor ik ook niets.U zou toch minstens kunnen bevestigen dat mijn retour goed is aangekomen, ik gebruikte een retourbon die Mascot mij bezorgde!
MascotOnline
Naar: I. J.
Beste meneer/mevrouw, Bedankt voor uw bericht: Klacht - problemen met retour - (CPTBE01860516-56) aan Mascot Online. Uw aanvraag is geregistreerd onder ticketnummer: (152572) en gaan er zo snel mogelijk mee aan de slag. Wij streven ernaar om uw aanvraag binnen 1 - 2 werkdagen te beantwoorden. Wij verzoeken u om binnen deze periode geen herinnering te sturen. Mocht u nog vragen of aanvullingen hebben, dan vernemen wij dit graag.Dear sir/madam, Thank you for your message: Klacht - problemen met retour - (CPTBE01860516-56) to Mascot Online. Your request has been registered as ticket: (152572) and we will get back to you with an answer as soon as possible. We strive to answer your request within 1 -2 working days. Please do not send any reminders during this time frame. If you have any other questions or additional requests, feel free to contact us.--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mascot Online B.V..[N3J5Z9-X1DVN]
I. J.
Naar: MascotOnline
Het is in orde! Ik kreeg onlangs het geld terug betaald van De Morgen webshop. Toch jammer dat de communicatie zo moeizaam verliep en dat ik moest blijven aandringen. Maar bon, eind goed al goed!
MascotOnline
Naar: I. J.
Beste meneer/mevrouw, Bedankt voor uw bericht: Klacht - problemen met retour - (CPTBE01860516-56) aan Mascot Online. Uw aanvraag is geregistreerd onder ticketnummer: (155059) en gaan er zo snel mogelijk mee aan de slag. Wij streven ernaar om uw aanvraag binnen 1 - 2 werkdagen te beantwoorden. Wij verzoeken u om binnen deze periode geen herinnering te sturen. Mocht u nog vragen of aanvullingen hebben, dan vernemen wij dit graag.Dear sir/madam, Thank you for your message: Klacht - problemen met retour - (CPTBE01860516-56) to Mascot Online. Your request has been registered as ticket: (155059) and we will get back to you with an answer as soon as possible. We strive to answer your request within 1 -2 working days. Please do not send any reminders during this time frame. If you have any other questions or additional requests, feel free to contact us.--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mascot Online B.V..[YWVNY0-27GGK]
I. J.
Naar: MascotOnline
Het is al een tijdje in orde!
MascotOnline
Naar: I. J.
Beste meneer/mevrouw, Bedankt voor uw bericht: Klacht - problemen met retour - (CPTBE01860516-56) aan Mascot Online. Uw aanvraag is geregistreerd onder ticketnummer: (159012) en gaan er zo snel mogelijk mee aan de slag. Wij streven ernaar om uw aanvraag binnen 1 - 2 werkdagen te beantwoorden. Wij verzoeken u om binnen deze periode geen herinnering te sturen. Mocht u nog vragen of aanvullingen hebben, dan vernemen wij dit graag.Dear sir/madam, Thank you for your message: Klacht - problemen met retour - (CPTBE01860516-56) to Mascot Online. Your request has been registered as ticket: (159012) and we will get back to you with an answer as soon as possible. We strive to answer your request within 1 -2 working days. Please do not send any reminders during this time frame. If you have any other questions or additional requests, feel free to contact us.--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mascot Online B.V..[R3XY59-1J42R]
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten