Terug

Problemen met retour

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

F. E.

Naar: Exterioo (Overstock Garden)

09/05/2022

Beste, wij bestelden op 23/04/2022 een tuinset bij Exterioo. Wij waren echter niet tevreden over deze set en namen contact op met de klantendienst. Zij vertelden ons dat wij deze konden retourneren en een andere konden bestellen. We moesten dit los van elkaar doen. De nieuwe tuinset werd intussen correct geleverd en betaald, maar de retour van de oude tuinset is (na 2 weken) nog steeds niet in orde. Wij krijgen geen gehoor bij de klantendienst, niet telefonisch noch via e-mail. De website bevat ook niet de correct informatie om een online aangekocht product te retourneren. Volgens de website moet je binnen de 14 dagen retourneren, maar intussen krijgen we al 10 dagen geen respons.

Berichten (1)

Exterioo (Overstock Garden)

Naar: F. E.

13/05/2022

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform