Terug

Problemen met retour

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. V.

Naar: Exterioo (Overstock Garden)

01/04/2022

Er werden zes terrasstoelen en een tuintafel geleverd. Eén stoel was volledig beschadigd (onderstel). Er werd direct een retouraanvraag ingediend via de officiële weg bij Exterioo. Echter is er na vijf weken nog geen vordering gemaakt: geen bevestiging van de klacht, geen vraag tot ophaling, geen vraag tot levering. Dit artikel is nochtans gewoon in voorraad! Er is geen geldig excuus om dit zo lang te laten aanslepen en niets te ondernemen.

Berichten (1)

Exterioo (Overstock Garden)

Naar: N. V.

01/04/2022

----------------------------------------------Christine, 1 apr. 2022 17:00 CESTHallo,We bieden je onze oprechte excuses aan voor de late reactie in je dossier en het ongemak dat je ervaart door de beschadigde stoel.Deze namidag hebben we je telefonisch gecontacteerd en een bericht ingeproken op je voicemail.In je online dossier hebben we een update omtrent de omruiling doorgestuurd kan je dit even bekijken aub ?Met vriendelijke groeten,Met vriendelijke groeten,ChristineCustomer CareExterioo Tuinmeubelen09/298 10 43----------------------------------------------Klachtenbox, 1 apr. 2022 12:55 CEST --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Exterioo Tuinmeubelen.[KZLEQP-5327] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Exterioo Tuinmeubelen.[KZLEQP-5327]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform