Beste,op Bol.com heb ik een tweepersoonsbed gekocht.Geen retourlabel aanwezig waarop ik nu 2dagen moet wachten.PremiumXL, de partner van Bol.com hun telefoonnummer werkt niet, via email verwacht ik niks terug.Via Bol.com heb ik nu contact opgenomen en een antwoord gekregen.-We willen u een korting (terugbetaling) van 20% (33,00 euro) aanbieden om het artikel te behouden.-U bent NIET verplicht deze korting te accepteren!Gevolgen van de korting: retourneren van dit artikel (en) is niet meer mogelijk, er is geen ander verzoek om terugbetaling mogelijk in geval van beschadiging van dit artikel.We zouden erg blij zijn als u akkoord gaat met de korting. (Deze aanbieding is geldig tot de einddatum van het herroepingsrecht!)Indien u geen gebruik wenst te maken van deze aanbieding, sturen wij u uiteraard de retourinstructies door.Neen, wil deze nog steeds retourneren. Heb ik nu terug geantwoord naar Bol.com (klantenservice@bol.com)Nu moet ik dus 2dagen wachten op retourlabel, retour naar PremiumXL of bol.com weet ik niet.Geen idee of er terugbetaald word.Wil via testaankoop toch bekijken wat ik hieraan kan doen.Mvg steven