Terug

problemen met retour

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. H.

Naar: Bristol

12/03/2020

Ik bestelde op 25/02/2020 blauwe laarsjes maat 38 via de website.Ik ontving deze op 25/02/2020 en paste die aan. Ze zaten krap en ik besloot om er een poosje in huis mee rond te lopen. Dit heeft echter niet meer dan een kwartiertje geduurd. Op 27/02/2020 bestelde ik deze laarsjes opnieuw in een maatje groter omdat ik op de site had gezien dat ik de andere schoenen binnen de 14 dagen kon binnenbrengen in de winkel en mijn geld terugkreeg. Op 27/02/2020 ging ik dan ook het filiaal in Zottegem binnen met de doos met laarzen en mijn bestelbon. Onmiddellijk werd mij gezegd dat deze schoenen een hele dag werden gedragen en dus niet konden worden teruggenomen. Dit ontken ik ten stelligste : er hing stof op de zolen maar dat is enkel en alleen omdat er thuis verbouwingen bezig zijn en de omgeving dus heel stoffig is.Er is na het verwijderen van het stof niets te zien aan de zolen.Verontwaardigd over het gedrag in het filiaal nam ik telefonisch contact met het hoofdkantoor op 28/02/2020 waar er begripvol naar mij werd geluisterd en verzekerd dat er contact ging opgenomen worden.Ik kreeg tevens een mail van het hoofdkantoor en daarna niets meer van opvolging. Niet van het hoofdkantoor en ook niet van het filiaal waar men mij verzekerde mij iets te laten weten voor de 14 dagen tijd om was.Pas op 11 maart 2020 na een herinneringsmail op 03/03/20 en een telefoontje van mij aan het hoofdkantoor op 09/03/20 krijg ik een mail om te zeggen dat de regiomanager dezelfde mening is toegedaan en dat de laarzen niet kunnen worden teruggenomen omdat ze duidelijk gedragen zijn.De regiomanager heeft de laarzen niet eens onderzocht want die stonden heel de tijd bij mij thuis in hun doos. Nu wordt mij in een laatste mail aangeraden om een poging tot retour te doen in een ander filiaal omdat daar meer begrip zou zijn.Dit kan ik echter niet meer ook als ik dit zou willen aangezien de termijn van 14 dagen verstreken is.Graag wil ik de laarzen in maat 38 terug sturen en mijn geld teruggestort zien.Als men de laarzen zal bekijken zal men duidelijk zien dat hier niets mee aan de hand is, behalve dat de prijsstickers werden verwijderd.Ik wil op zijn minst dat de laarzen door nog iemand anders worden onderzocht op het zogezegd misbruik van gedragen te zijn.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform