Terug

Problemen met retour

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. W.

Naar: SHOWROOMPRIVE.COM

13/02/2019

We hebben op 24/11/2018 6 stoelen gekocht maar op 28/12 beslist om die terug te sturen.De retour werd correct aangemeld en uitgevoerd en de producten werden verstuurd naar het retour adres dat toen op de website stond (wat trouwens al niet zo makkelijk te vinden was) zijnde:B2C Europe (Belgium) NvMaalbeekweg 171930 ZaventemNa het nodige gedaan te hebben en dit verstuurd te hebben, kregen we na enkele dagen de bestelling mooi terug thuis geleverd met als reden dat de bestemmeling niet meer op dit adres beschikbaar is.Ik heb dan gebeld naar B2Ceurope en die wisten me te vertellen dat ze inderdaad niet meer op dat adres beschikbaar wren en ik het dan maar naar Nederland moest sturen, wat ik dan ook gedaan heb.Deze retour koste me dan ook dubbel zo veel dan voorzien.Ik heb showroomprivé dan maar anageschreven, maar krijg niet direct antwoord. Daarom roep ik jullie hulp inBlijkbaar zijn ze ook niet meer te bereiken via telefoon. Als je belt naar tel nr 02 446 01 05 (wat je rouwens enkel maar vindt op https://www.fr.showroomprive.be/contratcgv.aspx) krijg je een bericht dat ze niet meer via de telefoon bereikt kunnen worden.We krijgen trouwens ook maar 175€ terug ipv 235, waarom is me een raadsel.

Berichten (2)

D. W.

Naar: SHOWROOMPRIVE.COM

20/03/2019

Beste,ondertussen werd de volledige bestelling inderdaad terug betaald, waarvoor dank.Maar de gevraagde compensatie voor de levering naar Nederland (doordat het foutieve adres op de website stond) heeft geen gehoor gekregen.Het gaat hem hier overpakket 1: 34.76€pakket 2: 12.5€Gelieve dit nog te compenseren, ik denk dat dit meer dan redelijk is. Volgens bpost zijn jullie verplicht om dit te doen, aangezien jullie een overeenkomst hebben met hen.Mvg,Dieter Waelkens

SHOWROOMPRIVE.COM

Naar: D. W.

03/06/2019

Hallo,We hebben die teruggestuurd omdat ze niet voldeden aan de kwaliteit die we voor ogen hadden.Mvg,Dieter——Sent from iPhone


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform