Terug

PROBLEMEN MET RETOUR GOEDEREN

Closed Openbaar

Ceramic Tools BV

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. D.

Naar: Ceramic Tools BV

22/09/2023

Beste, ik bestelde goederen via webshop en wilde die retourneren wegens foute goederen.Het bedrijf stemt toe in retourneren binnen de termijn maar weigert de retour door SENDCLOUD te laten ophalen. Het excuus dat ik verantwoordelijk ben voor de retourzending met een retourticket van SENDCLOUD waar ik volgens Bpost niet verantwoordelijk ben vermits ik geen contract heb met SENDCLOUD maar Ceramic Tools bv , met gevolg de retour ongeldig wordt en ik mijn centen kwijt ben.Verschillende mails gestuurd naar Bpost waar de retour was, Bpost zei dat het vast stond in Gent en dat Sendcloud opdracht moest krijgen van Ceramic Tools zodat zij het pakket konden ophalen in Gent. Ceramic Tools weigerde dit en zei dat ik daar verantwoordelijk voor was Verschillende mails gestuurd naar klantenservice@tegelgereedschapshop.nl. met als laatste mail dat ik mijn retourtijd verstreken was.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform