Beste,Op 19/02/2020 heb ik bij jullie een vouwfiets gekocht.Op 31/03/2020 heb ik jullie een eerste mail gestuurd waarin ik het probleem met deze fiets duidelijk in heb omschreven. Op 24/03/2020 sturen jullie mij een mailtje terug waarin jullie mij, op aanraden van jullie leverancier van de Dahon fiets, naar een verdeler in de buurt doorverwijzen voor de herstelling.Op 24/03/2020 wijs ik jullie erop dat ik nergens terecht kan door de corona crisis en stel de vraag dat ik kan wachten tot na de crisis. Hierop krijg ik een pos. antwoord op 25/03/2020.Op 02/04/2020 heb ik dan contact opgenomen met een dealer in de buurt zoals jullie mij hadden voorgesteld. Op 13/05/2020 krijg ik dan uiteindelijk een mailtje dat ik mijn fiets op 03/06/2020 kan binnenbrengen voor herstelling.Op 04/06/2020 heb ik jullie een mailtje gestuurd waarin ik jullie op de hoogte breng dat de dealer waar ik mijn fiets had binnengebracht niet kan herstellen. En dat ik om veiligheidsredenen ook niet meer met de fiets kan en mag rijden. En vraag jullie om een andere oplossing.Hierop antwoorden jullie dat ik de fiets naar jullie kosteloos kan terug sturen. Op 22/06/2020 krijg ik een bevestiging dat de retour gestuurde fiets bij jullie is ontvangen.Op 12/07/2020 stuur ik jullie een mailtje met de vraag hoever jullie staan met de herstelling. GEEN ANTWOORD.Op 22/07/2020 stuur ik jullie opnieuw een mailtje met dezelfde vraag. GEEN ANTWOORD.Op 24/08/2020 stuur ik nogmaals een mailtje met dezelfde vraag en met de opmerking dat ik binnen de week graag meer duidelijkheid en een oplossing had gekregen. Hetzij een CORRECT en VEILIGE herstelde fiets, een nieuwe fiets of een terugbetaling. Daar jullie het nalaten om mij van antwoord te dienen is mijn vertrouwen helemaal weg. Kiezen jullie voor een herstelling dan ga ik om veiligheidsredenen met de herstelde fiets opnieuw naar de dealer gaan die mij op de onveilige situatie had gewezen en is de situatie qua veiligheid niet veranderd, dan eis ik alsnog een volledige terugbetaling van de fiets. Ik heb jullie nu alle informatie betreffende mijn klacht bezorgt en verwacht nu een vlugge oplossing van mijn klacht.Bedankt