Terug

Problemen met reparatie of terugbetaling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. D.

Naar: Litroux

18/07/2023

Beste, ik bestelde een robotstofzuiger bij dit bedrijf op litroux.nl. na het installeren vond de robot zijn weg niet meer terug naar het oplaad station. Ik vermoed een slecht contact tussen stofzuiger en station. Ik heb 20-tal keer gemaild naar het bedrijf. Hun hebben een 90 dagen return policy. Dus binnen de week vroeg ik of ik het product kon retouren want het deed het dus niet. Een reparatie had ik ook goed gevonden. Dit valt allemaal binnen garantie. Nu had ik 2 weken geleden een mail terug ontvangen dat ik de robotstofzuiger en oplaadstation uit elkaar moest halen. Onderdelen zelf moet vervangen,... Dit weigerde ik natuurlijk want ik ben geen reparateur. Uit eindelijk heb ik het toch gedaan want er staat uiterlijk in de handleiding dat op vraag van het bedrijf het apparaat uit elkaar mag worden gehaald door de consument. Ik heb gekeken naar de connectoren want hun mij hebben gevraagd en alles zag er in orde uit. Ik heb hun zoals gevraagd video materiaal geleverd etc. Nu verwachten hun van mij dat ik ergens een moederbord vandaal moet halen want hun verkopen dat niet en dat moet vervangen worden aangezien dat waarschijnlijk defect is. Hiermee ging ik niet akkoord en heb ik gewoon gevraagd om het te kunnen retourneren aangezien het binnen de 90 dagen was. Hun reageerde voor een poos niet, weer had ik gemaild. Uiteindelijk kreeg ik een mail terug dat ze niet wilden dat ik het zou retouren want ik zou moeten betalen voor verzending en importkosten naar China. Hun willen me 20% maar terugbetalen terwijl het product van de fabriek af al stuk was. Ik hoop echt dat jullie mij kunnen helpen want ik voel me echt opgelicht. Liefst zou ik het retouren voor 100%, aangezien ik in de toekomst niet weer zo iets mee maak met dit bedrijf mocht er iets stuk zijn. P.s. Support email is .nl maar ze spreken enkel gebrekkig Engels.Mvg,Matthieu De Cock


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform