Beste, ik heb op 29dec 2014 een iPhone 6+ 64g aangekocht bij base, en hierbij een extra verzekering genomen van €11,95/maand. Dit toestel heb ik in juli 2017 laten herstellen. Het scherm was stuk. (Hier wou men oorspronkelijk een franchise aanrekenen, maar deze heb ik niet moeten betalen wegens slechte afhandeling van het dossier.) enkele dagen later kwam mijn scherm los en brak er een klein hoekje af. Ik dacht dat iemand deze had laten vallen maar er niet voor durfde uit komen. Ik heb dit dan zo gelaten daar het toestel nog perfect werkte. Het scherm begon echter wel losser te komen, waarna ik het met plakband probeerde dicht te houden. Toen ik dit later liet zien bij een Apple shop zei men dat dit een zeer goedkoop scherm was en enorm slecht geplaatst. Door het opwarmen van het toestel smolt de lijm. Met deze info heb ik hem dan nu nogmaals opgestuurd via de verzekering die ik heb. Ik kreeg hierna een mail: je schadedossier is goedgekeurd en wij bieden je een voucher van €224,75 die je kan inwisselen tegen een nieuw toestel in je BASE shop. Hierop heb ik gerepliceerd: Mijn excuses, maar ik heb altijd netjes mijn verzekering betaald. Ik begrijp dat de waarde van mijn toestel is gedaald, maar het toestel werkte nog perfect naar behoren. Enkel het scherm was niet degelijk hersteld en daarom stuk gegaan. Ik heb het toestel destijds bijna €900 betaald en aan verzekering ook bijna zoveel. Nu ben ik naar een baseshop gaan horen welke IPhone ik voor €225 kan krijgen, met als antwoord: mits opleg van ongeveer €100 kan ik een iPhone 6s van 32g krijgen. Ik hoop dat ik via een of andere weg een iPhone (minstens een 6 64g) kan krijgen zonder dat ik hiervoor moet betalen.Ik hoop op begrip en wacht op respons. Mvg.Moet de verzekering indien mijn toestel niet minstens en evenwaardig toestel of een upgrade hiervan aanbieden? Of als zij het juiste toestel niet ter beschikking hebben, mijn centen terug geven i.p.v. een voucher? Alvast bedankt voor uw hulp.Met vriendelijke groeten,Maginel Kim