GeachteIn september 2019 bestelde ik bij u een nieuwe Renault Master (Master grand comfort L2H2 blue DCI 150 3.5T) voor de totale prijs van 28002,15 euro (zie bijgevoegde factuur nummer 549). Zoals u weet kocht ik deze wagen om in te richten en te gebruiken als ijswagen - net zoals de oude ijswagen die u als onderdeel van de aankoop van de nieuwe ijswagen overnam voor een prijs van 1500 euro (zie vermelding op factuur). De nieuwe ijswagen werd geleverd in februari 2020.Sinds 14 juli 2020 staat de ijswagen in uw garage voor herstellingen. Bij het ondertekenen van deze brief is het probleem nog steeds niet gevonden en de wagen nog steeds niet hersteld. In deze brief wil ik daarom mijn verzuchting mededelen in de hoop een minnelijke oplossing te vinden voor deze zeer zorgwekkende situatie.Deze situatie is zeer zorgwekkend voor mijn zaak 't ijsparadijs en mezelf als zaakvoerder voor twee redenen.1. Elke dag dat de ijswagen in uw garage staat is een dag dat ik geen ijs kan verkopen - concreet heb ik de voorbije 18 dagen mijn vaste avond route niet kunnen doen. Dit brengt mij in een precaire situatie, in het bijzonder omdat ik net geïnvesteerd heb in een nieuwe ijswagen terwijl mijn inkomsten reeds sterk gedaald waren door de verplichte COVID-19 sluiting tussen maart en juni. Ik vraag mij ook af in hoeverre er hier mogelijk nog sprake kan zijn van een redelijke termijn aangezien het volgens Renault PRO+ mogelijks is om een bestek op te maken in één dag. 2. De mogelijke verklaringen voor de problemen met de ijswagen die u aanhaalde - bijvoorbeeld dat de wagen te weinig autosnelwegen doet en de motor daarom te weinig functioneert op hoge snelheden voor lange tijd - doet mij twijfelen of deze wagen wel geschikt ons om gebruikt te worden als ijswagen. Bovendien stel ik mij vragen bij de conformiteit - inclusief prestaties (bijvoorbeeld motor en milieuprestaties) en kwaliteit - van de wagen wanneer deze na slechts 3800 kilometer minstens 18 dagen in de garage staat voor blijkbaar complexe herstellingen.Ik zou daarom graag van u meer informatie krijgen over (1) mogelijke tegemoetkomingen aangezien de wagen al zo lang stil staat en waarschijnlijk nog langer zal stil staan en (2) de mogelijkheid om de wagen volledig te herstellen op de korst mogelijk tijd en te gebruiken als ijswagen. Graag had ik een schriftelijke reactie ontvangen van garage Vercammen, een andere Renault garage (volgens garage Vercammen zou mijn wagen naar garage Kenis in Geel gebracht worden vanwege start verlofperiode bij garage Vercammen) of de klantendienst van Renault Belux voor vrijdag 7 augustus 2020.