beste,in november 2019 hebben we een nieuw klavierbord voor onze sectionale poort moeten bestellen omdat de vorige defect was. Service is er niet gegeven want we kregen enkel de mail 195€ te storten, na 2 maanden wachten was eindelijk het klavierbord aangekomen. Geen instructies erbij dus weer een mail. Na enkele weken handleiding ontvangen, om dit zelf te installeren. Dit is niet gelukt, omdat de klavierpaneel niet kan connecteren met de ontvanger. Dit is meermaals vermeld, zowel op mail als telefonisch, zelfs een technieker aan de lijn gehad maar op afstand kan je niet helpen. op 22/02/2020 nogmaals gemaild of technieker kon komen. hij zou week erna komen, maar laatste moment heeft technieker afgebeld wegens er niet meer te geraken vanwege verkeer. volgende uitvlucht was ziekte van technieker, volgende uitvlucht was Corona. meermaals gemaild en gebeld, na corona gingen ze iemand sturen. ondertussen zijn we september, niemand gezien, niemand gehoord en nog steeds is het klavier niet geïnstalleerd. Graag wil ik mijn geld terug!mvgtania