Terug

problemen met opzeg polis

Closed Openbaar

G.C.V. Zakenkantoor Johan Droogmans

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. S.

Naar: G.C.V. Zakenkantoor Johan Droogmans

02/06/2020

Beste, Op 20/2/20 stuurde ik naar jullie (mijn agent voor DKV) een mail met de opzegbrief voor mijn polis en dit vanaf 1 juni 2020, echter ontving ik van jullie op 28 mei een nieuwe factuur voor de verderzetting van deze polis. Jullie negeerden mijn 2 eerdere mails ivm de stopzetting van deze polis en vragen nu na de opzegtermijn om een bewijs van aangetekend schrijven. Als agent zijnde laat deze service te wensen over. Ik betwist dus ook de factuur. Voor het bewijs van opzeg verwijs ik naar mijn mails en opzegbrief gestuurd op 20/2/20 en ik vraag dan ook de polis te annuleren.Met vriendelijke groetenSabrina Steppe


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform