Terug

Problemen met openstaande rekening

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. D.

Naar: ZALANDO

10/12/2018

Openstaand bedrag €15,00:Beste,Als ik naar Zalando bel, krijg ik iedere keer het antwoord dat ze me niet verder kunnen helpen, dat ik contact moet opnemen met Intrum.Als ik naar Intrum bel zeggen ze me dat ze me niet verder kunnen helpen aangezien dat het dossier daar afgesloten is omdat Zalando het teruggeroepen heeft, hiervan heb ik al 2x bevestiging gekregen dat het dossier afgesloten is.Zo is het al maanden aan een stuk.Op mijn online account staat er nog een verschuldigd bedrag open van €15,00 maar ik krijg al een paar keer een mail van jullie diensten dat ik een bedrag van €69,95 moet betalen ondanks dat ik op 24/10 een mail gekregen heb dat deze verrekend is.Ik heb zelf een contactformulier ingevuld met de vraag de aanmaningskosten te laten vallen aangezien dit al maanden aansleept en heel veel tijd en energie gekost heeft, ook was het in het begin steeds bellen naar een betalend nummer.Op 07/11 heb ik een mail gekregen dat de bestelling voldaan is en de aanmaningskosten kwamen te vervallen.Denk dat het nu echt wel genoeg is geweest en ik eindelijk een deftig antwoord verdien.

Berichten (9)

ZALANDO

Naar: E. D.

24/12/2018

Geachte mevrouw  Dequinnemaere,Ik zet uw klacht door naar de afdeling die zich bezighoudt met incasso met het verzoek u persoonlijk een antwoord te geven.Houdt u er rekening mee dat dit vanwege de feesagen even op zich kan laten wachten.Met vriendelijke groet,Jeroen de Groot--Zalando SETamara-Danz-Str. 110243 BerlijnDuitslandWeb: www.zalando.beFAQs: www.zalando.be/faqWettelijke vertegenwoordigers:Robert Gentz, David Schneider, Rubin RitterVoorzitter van de Raad van Bestuur:Lothar LanzZalando SE:Ingeschreven met als ondernemingsnummer: 0845.876.820Internationaal belastingnummer (USt-ID): DE 260543043Zalando SE (Naamloze vennootschap) is ingeschreven bij Kantongerecht Charlottenburg BerlijnVerantwoordelijke voor eigen inhoud van Zalando SE volgens § 55 RStV: Robert Gentz(CPTBE00564132-77)ref:_00D0YZtg8._5001vpHT3x:ref

E. D.

Naar: ZALANDO

26/02/2019

Geachte,We zijn ondertussen reeds 2 maanden verder en heb tot op heden heb ik nog geen antwoord gekregen van jullie dienst.Hierbij heb ik nogmaals de mail ingevoegd die ik van zalando kreeg in november 2018 en een kopie van "mijn zalando".Vriendelijke groeten,Elke Dequinnemaere

ZALANDO

Naar: E. D.

03/03/2019

Geachte mevrouw  Dequinnemaere,Voor zover wij kunnen zien werd de bestelling overgedragen aan het incassobureau aangezien bij ons geen betaling bekend is en ook geen retourzending. Dit ging om een bedrag van in totaal  84,95 EUR.Indien u kunt aantonen dat een betaling gedaan is of dat u een retourzending gedaan heeft, dan kunnen wij de zaak sluiten.Deze e-mail gaat ook CC aan uw eigen e-mailadres.Met vriendelijke groet,Jeroen de Groot--Zalando SETamara-Danz-Str. 110243 BerlijnDuitslandWeb: www.zalando.beFAQs: www.zalando.be/faqWettelijke vertegenwoordigers:Robert Gentz, David Schneider, Rubin RitterVoorzitter van de Raad van Bestuur:Lothar LanzZalando SE:Ingeschreven met als ondernemingsnummer: 0845.876.820Internationaal belastingnummer (USt-ID): DE 260543043Zalando SE (Naamloze vennootschap) is ingeschreven bij Kantongerecht Charlottenburg BerlijnVerantwoordelijke voor eigen inhoud van Zalando SE volgens § 55 RStV: Robert Gentz--  (CPTBE00564132-77)  ref:_00D0YZtg8._5001vt0smx:ref

E. D.

Naar: ZALANDO

04/03/2019

Beste,Ik heb voor de zoveelste keer contact opgenomen met het incassobureau.Er staat GEEN dossier meer open.Zie hier nogmaals de mail van het openstaand bedrag dat incasso mij nog eens heeft overgemaakt + de bevestiging van dat zelfde dossier dat dit afgehandeld is.Hierbij zend ik u ook nog eens een schermafdruk van mijn zalando als ook de bevestingsmail van zalando dat alles voldaan is en de aanmaningskosten komen te vervallen.

ZALANDO

Naar: E. D.

09/03/2019

Geachte mevrouw Dequinnemaere,De bestelling overgedragen aan het incassobureau aangezien bij ons geen betaling bekend is en ook geen retourzending. Dit ging om een bedrag van in totaal 84,95 EUR.  Ik heb u gevraagd om aan te tonen dat er een betaling plaatsgevonden heeft. Dit kunt u doen door een bewijs van betaling te sturen waarop zowel uw als ook onze IBAN  of die van het incasso bureau  te zien is.Deze e-mail gaat ook weer CC aan uw eigen e-mailadres.Met vriendelijke groet,Jeroen de Groot--Zalando SETamara-Danz-Str. 110243 BerlijnDuitslandWeb: www.zalando.beFAQs: www.zalando.be/faqWettelijke vertegenwoordigers:Robert Gentz, David Schneider, Rubin RitterVoorzitter van de Raad van Bestuur:Lothar LanzZalando SE:Ingeschreven met als ondernemingsnummer: 0845.876.820Internationaal belastingnummer (USt-ID): DE 260543043Zalando SE (Naamloze vennootschap) is ingeschreven bij Kantongerecht Charlottenburg BerlijnVerantwoordelijke voor eigen inhoud van Zalando SE volgens § 55 RStV: Robert Gentz--  (CPTBE00564132-77)ref:_00D0YZtg8._5001vt9iaa:ref

E. D.

Naar: ZALANDO

11/03/2019

Geachte, Dit heb ik reeds meerdere malen naar jullie diensten gestuurd. De sportschoenen zaten SAMEN met een bikini van een andere bestelling in 1 doos.Mag ik vragen hoe het komt dat mijn rekening een hele tijd op €15,00 aanmaningskosten gestaan heeft en plots veranderd is naar €84,95?Hoe komt het dat ik een bericht kreeg van Incasso dat sloeg op die €15,00?Hoe komt het dat ik een bericht kreeg van jullie dienst dat de rekening voldaan was en de kosten kwamen te vervallen?Hoe komt het dat ik zelf heb moeten aantonen dat de broek en t-shirt van die bestelling in orde was, want volgens de gegevens dat incasso had was het de broek en de t-shirt en ging het hem niet over de sportschoenen. Blijkbaar waren er foute gegevens doorgegeven van jullie diensten.Ik heb verschillende malen mijn betalingsbewijs van die bestelling en mijn retourbewijs doorgestuurd. Ik lees hier verschillende malen dat er niks kan gedaan worden voor mensen die geen bewijs hebben, wel ik heb er 1 maar dan wordt er beweerd dat artikel er niet in zit. Wat moest ik dan gedaan hebben, foto's trekken of filmen als bewijs, mijn pakket in het vervolg laten wegen? Ik weet niet wat er bij jullie dienst gebeurd is maar de sportschoenen zaten ZEKER in de doos. Het enigste wat ik merk is mijn klacht is gebeurd op 10/12, ik had dit eerst privé gedaan maar zag dat andere klachten na mij eerst werden behandeld dus dan maar openbaar gezet en heb dan op 24 december antwoord gehad van jullie dienst dat mijn vraag ging behandeld worden maar dat dit iets langer ging duren door de feestperiode. Op 26/02 heb ik dan weer zelf contact opgenomen, want 2 maand vond ik nu echt wel overdreven, om te weten hoe het zat omdat ik nog steeds niks gehoord had van jullie dienst. En dan veranderd er op mijn account ook nog eens het bedrag van €15,00 naar €84,95.Ik kan zeggen dat ik diep teleurgesteld ben in jullie bedrijf.

ZALANDO

Naar: E. D.

12/03/2019

Geachte mevrouw Dequinnemaere,Helaas kan ik u enkel doorverwijzen naar het incassobureau.Met vriendelijke groet,Jeroen de groot--Zalando SETamara-Danz-Str. 110243 BerlijnDuitslandWeb: www.zalando.beFAQs: www.zalando.be/faqWettelijke vertegenwoordigers:Robert Gentz, David Schneider, Rubin RitterVoorzitter van de Raad van Bestuur:Lothar LanzZalando SE:Ingeschreven met als ondernemingsnummer: 0845.876.820Internationaal belastingnummer (USt-ID): DE 260543043Zalando SE (Naamloze vennootschap) is ingeschreven bij Kantongerecht Charlottenburg BerlijnVerantwoordelijke voor eigen inhoud van Zalando SE volgens § 55 RStV: Robert Gentz--(CPTBE00564132-77)ref:_00D0YZtg8._5001vtoCRv:ref

E. D.

Naar: ZALANDO

13/03/2019

Beste,Ik heb contact opgenomen met het incassobureau.Daar werd er me verteld dat het over een T-shirt Celtics print blue gaat. Deze kan u zien in het bijgevoegde document dat dat betaald is. Raar dat het over een T-shirt gaat want bij mijn weten gaat het over de teruggestuurde sportschoenen. Aangezien jullie beweren dat het over een t-shirt gaat moeten jullie dan wel die sportschoenen in jullie bezit hebben want waarom zouden jullie het dan in godsnaam over een t-shirt hebben, dus blijkbaar is zalando totaal niet op de hoogte van die bestelling of hoe het er nu mee zit.Blijkbaar beweert zalando nu ook dat ze een verkeerdelijke betaling hebben gestort naar mijn rekening, zie hier mijn bijlage van zowel debet als credit met zalando, en dat dat de reden is dat er een dossier aangemaakt is bij incasso omdat ik dat moet terugbetalen. Maar er is nooit geld gestort op mijn rekening door zalando.

ZALANDO

Naar: E. D.

16/03/2019

Geachte mevrouw Dequinnemaere,De incassoprocedure is niet vanwege het t-shirt, het is vanwege het paar sneakers uit dezelfde bestelling. Deze werden nooit retour ontvangen.Wij hebben u hierover telkens aanmaningen gestuurd. Pas op het moment dat de openstaande rekening bij het incasso bureau terechtgekomen is heeft u hierover contact opgenomen. U heeft toen aangegeven dat u dit artikel teruggestuurd heeft en op 28 augustus 2018 ontvangen wij een bewijs van retourzending. Echter was dit niet van deze bestelling is. Wij zijn u daarom niet tegemoet gekomen hierin.Dit is u herhaaldelijk verteld. Helaas kan ik u daarom enkel verwijzen naar het incassobureau.Uw klacht wordt langs deze weg niet nogmaals in behandeling genomen.Met vriendelijke groet,Jeroen de Groot--Zalando SETamara-Danz-Str. 110243 BerlijnDuitslandWeb: www.zalando.beFAQs: www.zalando.be/faqWettelijke vertegenwoordigers:Robert Gentz, David Schneider, Rubin RitterVoorzitter van de Raad van Bestuur:Lothar LanzZalando SE:Ingeschreven met als ondernemingsnummer: 0845.876.820Internationaal belastingnummer (USt-ID): DE 260543043Zalando SE (Naamloze vennootschap) is ingeschreven bij Kantongerecht Charlottenburg BerlijnVerantwoordelijke voor eigen inhoud van Zalando SE volgens § 55 RStV: Robert Gentz--(CPTBE00564132-77)ref:_00D0YZtg8._5001vtqVQI:ref


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform