Beste, Op 11/05 deed ik een bestelling van een multitool 170W van Battavia in koffer met toebehoren. Door Corona toestanden kan ik begrijpen dat de leveringen iets langer zouden duren. Na 3 weken nog steeds geen artikel ontvangen.- 20 mei: telefonisch contact proberen maken met Nederlandse klantendienst: onbereikbaar zogenaamd wegens Corona-toestanden. Daarna gebeld naar Belgische klantendienst hetzelfde verhaal als hierboven. - 25 mei: nogmaals proberen bellen , wéér onbereikbaar! - 4 juni: eerste mail gestuurd waarop een automatisch standaard antwoord van klantendienst antwoord : dank u voor uw mail.... We gaan uw klacht BINNEN de 48 uur beantwoorden..... Groeten klantendienst westfalia... echter : GEEN GEVOLG meer - 10 juni heb in een tweede mail geschreven waar m'n bestelling blijft 11 juni gekregen : weer hetzelfde antwoord als op vorige mail en dat ik binnen 48 geholpen zou worden. - 12 juni mail gestuurd met vraag naar oplossing. Geen reactie- 16 juni WEER een mail gestuurd Reactie : automatische standaard mail . -op 16 juni een review geschreven over Westfalia.eu en jawel na enkele minuten een reactie!! Ik moest een mail sturen naar klantendienst. 16 juni direct een mail gestuurd naar westfalia, GEEN ANTWOORD GEKREGEN. Dinsdag 23 juni 2 de review geschreven. Weer reactie van westfalia . Of ik een mail wou sturen samen met een kopie van het review, Na dit hebben gedaan weer geen reactie Weer review geschreven omdat dat de enige manier is Westfalia te bereiken. Hierop beweren ze geen mail te hebben ontvangen dus dan voor 2de keer mail met kopie gestuurd. Antwoord van westfalia dat er 1 persoon is die zogenaamd enkel over battavia spullen gaat. Echter nog steeds geen antwoord of reactie. Als ik vóór het verstrijken van de week, dus VOOR 29 juni of m'n artikel óf bewijs van terugstorting geld niet heb, zal ik verdere stappen moeten ondernemen. Dit is nu reeds meer dan een maand bezig!! Ik ben klaar antwoorden, aan het lijntje houden jullie onbereikbaarheid, niet verder behandelen van probleem/klacht, dit had al 48 u na de allereerste mail op 20 mei opgelost moeten zijn en dan had westfalia een positieve review gekregen van een uiterst tevreden klant, echter regent het nu van klachten... Mijn advocaat is ervan op de hoogte en indien nodig, zal ik hem einde deze week toestemming geven om in actie te schieten. Groet B.