Terug

Problemen met nieuw geinstalleerde keuken

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

. .

Naar: KVIK

30/01/2023

Op 3-4 januari 2023 werd er door Kvik een nieuwe keuken geïnstalleerd bij mij. Dezelfde dag ontdekte ik dat de kraan niet werkt, de afwasmachine een deuk heeft waardoor het bestekvak er niet in geraakt en de inductieplaat een kras heeft. Na herhaaldelijk contact met hen opgenomen te hebben (mails op 04/01, 11/01, 18/01 en 25/01) om te vragen wanneer ze dat gaan oplossen, heb ik nog steeds geen datum, noch garantie dat ze het gaan oplossen. Daardoor is mijn keuken nu slechts gedeeltelijk bruikbaar.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform