Beste,Op 1/2/2020 kopen wij een Philips tv - model 32PFS5803/12 aan die in de winkel staat geafficheerd als zijnde een smart tv en met als grote extra dat de Netflix app geïntegreerd is in de TV module. Er is zelfs een Netflix knop op de afstandsbediening.De eerste paar dagen werkt de tv dan ook naar behoren en kan de dochter Netflix kijken.Als zij na een week terugkomt, blijkt Netflix nog wel op te starten, maar speelt geen enkele gekozen titel meer af. We krijgen via de tv de melding We're having trouble playing this title right now. Please try later or select a different title en als code tvq-pb-101 (5.2.102). Enkele titels verder, Netflix speelt echt niets af op deze tv. Wel op de andere tv's van Philips.We bellen in eerste instantie naar Netflix en na enkele problem shootings, komt Netflix tot de constatatie dat het probleem niet bij hun ligt, maar eerder bij de tv.Dus we bellen naar Philips en moeten weer de volledige trouble shooting doorlopen, zonder enig resultaat. Uiteindelijk na wat verzuchtingen van de helpdesk krijgen we de melding dat dit een gekend probleem is bij dat model en dat ze aan een update werken.Na enkele weken geduldig wachten tot een nieuwe update, installeren we deze, zonder resultaat.Dus bellen we weer Philips klantendienst op, die eerst weer probeert om ons de trouble shooting te laten doorlopen, dit doen we niet, want dat hadden we zelf al doorlopen voordat we hun opbelden. Wederom krijgen we te horen dat het een gekend probleem is en dat we op een update moeten wachten. We zouden een mail krijgen indien ze de issue hebben opgelost. Hun voorlopige oplossing is dat we een extern apparaat aankopen om via die weg Netflix te kunnen kijken. Bij de vraag of ze ons de kost voor het aanschaffen van een extern toestel zullen vergoeden, was het antwoord negatief.Ze verkopen en voeren marketing over hun toestellen onder valse voorwendselen! Indien ze het toestel terugnemen en vervangen door een model waar Netflix wel op werkt is voor ons de zaak afgesloten. Maar we voelen ons volledig misleid. Deze tv werd enkel en alleen aangekocht om Netflix op te kijken, deze heeft geen enkel ander doel. Hun excuus dat ze niet verantwoordelijk zijn voor het werken van de third party apps is niet terecht. Waarom werken Netflix dan wel op de 2 andere Philips toestellen, enkel niet op deze?Graag hadden we hierop een degelijke reactie van Philips gekregen en niet het goedkope afkooksel dat we moeten wacht op een update die wellicht nooit komt.Mvg,Sylvie Ver Elst