Terug

Problemen met nakomen van garantievoorwaarden

Closed Openbaar

vv puur benelux

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. M.

Naar: vv puur benelux

12/03/2021

Beste, We kochten een Sirena stofzuiger op 02/08/2018. Deze ging echter al herhaaldelijk stuk. Steeds moeten we maanden wachten en klachten sturen, mails, berichtjes, telefoontjes om dit gemaakt te krijgen. Nu beloofde men om in september 2020 langs te komen om het onderdeel van onze stofzuiger dat stuk is te komen ophalen voor herstelling. Tot op heden hebben wij niemand gezien, niemand gehoord, geen berichten of mails ontvangen. Aangezien het hier om een zeer dure aankoop ging met 10 jaar garantie en deze niet nagekomen wordt zijn wij het grondig beu. Graag willen wij een oplossing en tegemoetkoming voor de gelede schade en het niet nakomen van de garantievoorwaarden. Mvg

Berichten (1)

vv puur benelux

Naar: C. M.

13/03/2021

Dag Cindy,Ik heb je klacht hier met aandacht gelezen en alle informatie ook even voor je opgezocht.Ik ben inderdaad 2 maal bij u langs geweest onder de garantievoorwaarden.De eerste keer op 17-12-2019 omdat de hendel van de Power Nozzle niet werkte. Deze is toen onder garantie vervangen.Toen heb ik ook opgemerkt dat aan de achterkant van je Sirena bij de uitlaat een laag bouwstof zat. Naar aanleiding daarvan heb ik je op de hoogte gebracht dat het toestel daar niet voor dient en je de filter best een goed kon uitwassen en laten drogen voor deze terug te plaatsen.De tweede maal ben ik bij je langs geweest omdat de Wet/dry hose slang stuk was. Dit is toen ook gerepareerd en heb je uitgelegd hoe je dit in de toekomst kunt voorkomen. Dit wordt bij de verkoop ook uitgelegd, maar heb het toen ook weer onder garantie gedaan.In september heb je me gecontacteerd. Voor herstellingen kun je bij ons altijd een afspraak maken en wordt hier ter plaatse de herstelling uitgevoerd. Hier kun je op wachten (gemiddelde duur 20 minuten). Indien je liever niet tot in Kapellen komt kun je het onderdeel ook opsturen per post. Bij ontvangst herstellen we het onderdeel en sturen het dan ook per Bpost direct weer terug naar uw adres.Als de klant dit liever niet wilt stellen we voor om gratis langs te komen als we bij u in de buurt zijn. Dit is een extra service die we bieden.De Corona maatregelen hebben er echter voor gezorgd dat wij van FOD onze activiteiten op de baan hebben moeten staken. Dat is waarschijnlijk de reden dat we nog niet bij je zijn langs geweest.Mijn voorstel is om de slang op te sturen naar ons, zodat we deze nog eens onder garantie zullen herstellen.Ik wil wel even verwijzen naar de garantievoorwaarden (in bijlage).Garantie op de Sirena motor is 10 jaar. Op alle andere onderdelen heb je 3 jaar garantie (vind je terug op je aankoopbon).Wij wachten uw tegenbericht af en hopen dat dit op een goede manier afgesloten kan worden.Met vriendelijke groeten,Susanne van Hassel0474/66.37.01info@sirena-belgium.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform