Terug

Problemen met mijn lanceringspremie

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. A.

Naar: DELA Assurances

17/12/2020

Beste,3 dingen:U heeft me vorig jaar zonder verwittiging mijn DELA uitvaartverzekering licentie afgenomen zodat ik geen polissen meer kon verkopen.Wij hebben een overeenkomst waarin staat dat u een lanceringspremie moet uitbetalen.En waarom is jullie adminstratie toch zo verschrikkelijk??Dat er al niet meer klachten over jullie bedrijf zijn geweest, snap ik toch niet goed!Ik hoop dan ook mijn lanceringspremie + intrest te mogen ontvangen.Patricia Govaerts116283 cARoelskouter 13 - 8540 Deerlijk

Berichten (3)

DELA Assurances

Naar: B. A.

04/01/2021

BesteWe zijn met de klacht bezig en laten jullie spoedig iets weten. De betrokken collegas zijn net uit vakantie.MvgSteven De GroofSales SupportDELANoorderplaats 5 bus 22000 Antwerpent +32 2800 87 88e salessupport@dela.bew www.dela.be

DELA Assurances

Naar: B. A.

06/01/2021

BesteKunnen jullie ons de contactgegevens van de advocaat bezorgen? We hebben hier op Sales Support nog niets zien van binnenkomen.Het is ondertussen ten gronde kunnen bekeken worden langs onze kant en we zullen de lanceringspremie uitbetalen.Het enige dat we nog moeten weten zijn de precieze intresten om de betaling te kunnen doen.Als we de advocaat rechtstreeks kunnen contacteren, kan dit sneller gaan.Beste groetenSteven De GroofSales SupportDELANoorderplaats 5 bus 22000 Antwerpent +32 2800 87 88e salessupport@dela.bew www.dela.be

DELA Assurances

Naar: B. A.

14/01/2021

GoedemiddagMaandag 11 januari belde ik met jullie diensten en ik werd doorverbonden met het Legal Department.Er ging ons snel iets gecommuniceerd worden over het dossier.Kunnen jullie a.u.b. snel de intresten laten weten die wij moeten betalen bovenop de Eur 1200 '˜lanceringspremie'? (sinds 2017)Dan kan dit ook dicht vóór onze interne einddatum van klachtenbehandeling.Dank u.Met vriendelijke groetenSteven De GroofSales SupportDELANoorderplaats 5 bus 22000 Antwerpent +32 2800 87 88e salessupport@dela.bew www.dela.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform