Terug

Problemen met mijn laatste rit

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. S.

Naar: Bird

14/09/2022

BesteZondag ben ik van Deurne naar Schoten gereden met een Bird step en kon ik mijn rit niet beeindigen waardoor ik verplicht werd om terug te rijden naar Deurne. Ik vond dit raar aangezien er meerdere steps van Bird terug te vinden zijn in Schoten maar alsnog weigerde de app om mijn rit te beeindigen. Vervolgens heb ik de chat functie in de app gebruikt maar dit was enkel een bot met automatische antwoorden.Door deze problemen was ik ongeveer terug op mijn startpunt en veel te laat op mijn afspraak. Hierdoor heb ik nog extra kosten moeten maken om op mijn bestemming te geraken. Ik eis van Bird een volledige vergoeding van mijn rit ter compensatie. Maar het enigste wat ze geven is een bon van 5 euro die een maand geldig is. Kunnen jullie helpen om mijn geld terug te krijgen?Mijn ervaring met de support is ramp.Alvast bedankt.Met vriendelijke groetenKevin Sels


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform