Terug

Problemen met luifel door nalatigheid van leverenacier

Closed Openbaar

Raamcomfort Turnhout

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Raamcomfort Turnhout

29/01/2021

Beste, Wij hebben in juni 2019 bij jullie, Raamcomfort te Turnhout een luifel Lumisol besteld. Deze is geplaatst in oktober 2019. Op 14 september 2020 ging de motor stuk en konden we de luifel niet meer terug dicht doen. We hebben jullie onmiddellijk gecontacteerd met ons probleem en de dag nadien zijn jullie komen kijken. Er kond op dat moment niets gedaan worden aan de luifel en we moesten hem laten openstaan. Raamcomfort ging ons terug contacteren voor een afspraak om de luifel te komen demonteren. Ik heb jullie die week 3 maal gebeld om te zeggen dat de luifel nog steeds openstaat en dat deze dringend moest weggehaald worden want het werd slechter weer en er kwam veel wind en regen. Op 24 september 2020 's nachts is de luifel ingezakt. We hebben jullie 25 september 's ochtends onmiddellijk gecontacteerd en ook toen konden jullie niet direct iemand sturen. Dat heeft nog eens een aantal dagen geduurd vooraleer jullie de luifel zijn komen demonteren. Ze nemen de luifel mee en sindsdien hebben we niets meer gehoord van jullie. Ik heb jullie dan zelf maar in oktober nog eens gecontacteerd en toen kreeg ik te horen dat motor vervangen is en zouden jullie ons terug contacteren voor de montage van de luifel. Ook toen niets meer gehoord van jullie tot maandag 18 januari 2021 jullie vertegenwoordiger ons opbelde met de boodschap dat de luifel gemaakt is maar dat het 800€ kost. Jullie hebben ons nooit op de hoogte gebracht wat de stukken waren aan de luifel, wat dit zou kosten en wat er moest gebeuren.De vertegenwoordiger vroeg ons dat wij dat via onze verzekering kunnen regelen. Op woensdag 20 januari hebben we jullie gebeld om te vragen wanneer de luifel gehangen kan worden en ook weer kregen we te horen dat jullie ons die week zouden terugbellen. Die week weederom niets meer gehoord van jullie.Op maandag 25 januari 2021 zijn wij bij jullie geweest om te vragen wanneer onze luifel terug gehangen kan worden.Daar krijgen we van de baas Wim te horen dat de luifel toch niet gemaakt is en dat er nog extra werken moeten uitgevoerd worden. Met gevolg natuurlijk ook extra kosten. Wij kregen ook duidelijk te horen dat jullie dat factuur zeker niet gaan betalen! Wij hebben alles correct gedaan, we hebben het deffect onmiddellijk gemeld, jullie hebben niet snel genoeg gereageerd en door jullie nalatigheid zijn er extra kosten aan de luifel (arm afgeknakt) maar hebben wij onze luifel nog steeds niet terug! Een goede instalateur weet dat hij NOOIT een luifel mag laten openstaan en dat een luifel als deze kapot is zo snel mogelijk gedemonteerd moet worden !We hebben jullie nu via deze weg op de hoogte gebracht van onze klacht.Wij verzoeken jullie onze luifel in zijn originele toestand terug bij ons te komen ophangen. Gelieve een afspraak te maken met ons voor de montage van de luifel of ons op de hoogte te brengen wat het verdere verloop van deze zaak is. Met vriendelijke groeten


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform