Terug

Problemen met levering

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

K. D.

Naar: D'Hondt Interieur

08/11/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 6 maart 2025 werd een definitieve bestelbon ondertekend voor de productie en plaatsing van 3 binnendeuren. Vooraleer de definitieve opmeting gebeurde diende ik al een voorschot te betalen. Ook na de opmeting kreeg ik een voorschotfactuur zodoende dat 90% van mijn bestelling al betaald werd! Op de bestelbon staat vermeld dat na betaling van het tweede voorschot de plaatsing wordt ingepland. Deze betaling gebeurde op 14 april 2025. Tot op de dag van vandaag, 7 maanden later, kreeg ik nog steeds geen plaatsingsdatum. Ook mailen of bellen zorgt er niet voor dat ik meer duidelijkheid krijg. Mondeling werd mij bij de bestelling beloofd dat de deuren een viertal maanden op zich zouden laten wachten. Inmiddels zitten we al aan het dubbele van deze termijn. Vermits ik helemaal geen binnendeuren heb en één van de deuren een badkamerdeur is zorgt dit voor heel wat ongemak, vooral met de winter (opnieuw) voor de deur. Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen om juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen. Met vriendelijke groet Kathleen Deschuyteneer

Bemiddeling door Testaankoop 03 december 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform