Terug

Problemen met levering

Closed Openbaar

grow-dutch

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

V. V.

Naar: grow-dutch

10/05/2024

BesteIk bestelde op 5 mei 2024 online 15 plantpotten met een inhoud van 11 liter. Ik betaalde online via Payconic twv 27,80 euro.Op 6 mei kreeg ik een mail dat imijn bestelling nog niet betaald was. (Support@grow-dutch.com)Diezelfde dag antwoordde ik dat we reeds betaald hadden.Op 7 mei heb ik een whatsapp gestuurd met diezelfde mededeling. Ik stuurde het betalingsbewijs van mijn ban mee.Op 10 mei heb ik nogmaals dezelfde informatie gedeeld, maar nu via Messenger.Op geen enkel kanaal kregen we tot op heden antwoord.We begonnen het verdacht te vinden en zochten reviews op. Daar kwam aan het licht dat jullie ook al klacht hebben ingediend tegen dat bedrijf. Zijn we opgelicht? Wat kunnen we doen?

Bemiddeling door Testaankoop 31 mei 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform