Beste,mijn papa bestelde midden oktober 2022 een warmhartig deken via de website van Lydo. Op 26/10/2022 kreeg hij een mail dat de bestelling onderweg was. Door transportproblemen zou de levering iets langer duren. Later kreeg hij een bevestiging dat het pakket al werd afgeleverd, wat uiteraard niet het geval was. Daarna heeft hij nooit meer iets van Lydo gehoord. Hij nam meermaals contact op via het contactformulier en stuurde ook berichten naar het bedrijf via whatsapp (?+31645351924?). De berichten via whatsapp werden nooit afgeleverd, en ook via het contactformulier kreeg hij geen respons. Ik probeerde ook meermaals contact op te nemen met het bedrijf in zijn naam, maar tevergeefs.We zijn intussen bijna twee maand verder. We hebben nog steeds niets van het bedrijf gehoord. Als we de website opzoeken, bestaat het niet meer this store is unavailable https://lydo.be/collections/all-productsWe vonden ook een website waar meerdere klanten de oplichterij delen: https://nl-be.trustpilot.com/review/lydo.beAlvast bedankt om deze zaak te bekijken