Terug

Problemen met levering

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. P.

Naar: Eskimo

24/11/2022

Beste, ik bestelde / betaalde op 15/11/2022 uit jullie webshop 3 artikelen. Ik had graag geweten wanneer de levering kan gebeuren.Ik vind het spijtig dat de klantendienst niet reageert op mijn vraag wanneer ik de bestelling kan verwachten.Ik heb totnogtoe ook geen track and trace gekregen.Ik probeer de bestelling te volgen via mijn account, maar daar staat enkel not shipped en in behandeling.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform