Beste,Ik bestelde op 17/12/2021 Crest Whitestrips™ Luxe Professional Effects - Hele Kuur (20 zakjes - 40 Strips) via jullie webshop. Na geen bevestigingsmail van mijn bestelling gekregen te hebben, had ik al een mail gestuurd op 19/12 via het contact formulier op de website, om daar ook geen reactie op te krijgen. Op 20/12/2021 kreeg ik dan toch een automatische mail dat mijn bestelling was afgerond, met een trackingnummer. Sinds 22/12 zit mijn pakketje vast bij PostNL met de status leveringstijd onbekend, wegens de drukte duurt de levering van je pakje iets langer dan verwacht. Intussen heb ik PostNL hiervoor al gecontacteerd, en zij laten me weten dat enkel de zender een onderzoek kan opstarten bij hen om uit te zoeken wat het probleem is. Na een 4-tal berichten via de chat-app op de website (de chatfunctie zelf is op geen enkel moment van de dag beschikbaar, dus ik heb steeds bericht nagelaten met info en contactgegevens), 4 berichten via het whatsapp support nummer, en een aantal pogingen om te bellen naar datzelfde nummer, is er nu bijna een maand verstreken zonder enige reactie. Het emailadres info@whitestrips.be dat op de website staat, is ook niet in werking want mijn mails kaatsen terug.Er zit ook geen beweging in de tracking bij PostNL sinds 22/12, dus ik vrees voor het ergste en dat het pakketje verloren gegaan is en ik dit dus nooit te zien zal krijgen. Graag had ik een terugbetaling van de volledige bestelling gehad, inclusief verzendkosten.