Terug

Problemen met levering van binnendeuren

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. V.

Naar: D'Hondt Interieur

21/04/2023

Beste,In december 2021 (!) bestelden wij 7 identieke binnendeuren en 1 schuifdeur. Wij betaalden ondertussen al ongeveer 90% van het totale bedrag. Jammer genoeg is jullie vraag om geld te ontvangen veel sneller dan hoe er gewerkt wordt.Wij belden (zowel naar Kuurne als naar de klantendienst) en mailden ondertussen verschillende keren zonder concrete en duidelijke respons. Er werd ons al talloze keren beloofd dat er zou nagevraagd worden waar we ongeveer staan in het proces maar ik denk dat we slechts éénmaal een mail (nov '22) hierover gehad hebben. Toen werd ons gezegd dat ergens eind januari 2023 de deuren 'klaar' zouden zijn maar naar mijn weten zijn we ondertussen bijna mei. Wij gingen ook reeds in de showroom langs in Kuurne waar we initieel eveneens niet te vriendelijk ontvangen werden. Ik denk dat het helemaal niet abnormaal is dat wij ons vragen stellen. Wij hebben reeds betaald dus is het nu aan jullie. Wat ook erg jammer is, is dat er 0,0 (vriendelijke) communicatie is naar jullie klanten. Het vergt toch slechts een kleine moeite om te maar iets te laten weten hoever jullie staan en het beloofde dan uiteindelijk ook eens waar te maken. Indien jullie dit niet binnen een aanvaardbare korte termijn kunnen waarmaken, wensen wij een terugbetaling van het reeds gestorte bedrag.

Berichten (2)

S. V.

Naar: D'Hondt Interieur

15/05/2023

Beste,Zou het mogelijk zijn om ons een antwoord te geven aub?Misschien rekening houden met de klanten die al het langst wachten op hun bestelling. Een kleine extra moeite lijkt me dan ook niet te veel gevraagd.Alvast bedankt.MvgS.

D'Hondt Interieur

Naar: S. V.

31/05/2023

Beste,De productie probeert inderdaad rekening te houden met de oudste lopende dossiers. Maar tevens is deze afhankelijk van de toeleveringen grondstoffen.Wij hebben breed gamma en diverse grondstoffen nodig. Vandaar dat de productie dan uiteraard ook de bestellingen produceert waar alles voorradig is.Bij nazicht van dit dossier, dienen de blokkaders nog worden afgewerkt.De klant zal gecontacteerd worden na afwerking om een datum naar plaatsing toe bevestigd te krijgen.Onderstaande eerste mail mocht ik, behoudens vergissing niet ontvangen.Mijn excuses voor mijn late reply en onze langere levertermijn.Met vriendelijke groeten,Juridische Dienst DHondt nv


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform