Beste, Op zaterdag 07/05/'22 bestelde ik een lounge set (Caldela, hoeklounge chaise longue alu zwart polyw polyester grijs) bij Exterioo te Roeselare. Ik heb die dag onmiddellijk het volledige bedrag betaald bij het plaatsen van de bestelling in de winkel van Exterioo te Roeselare zelf. Er werd toen gezegd dat de lounge set in stock was en dat deze thuis geleverd ging worden op woe. 11/05/'22. Op zondag 08/05/'22 ontving ik netjes een mail van Dynalogic (die instaat voor het bezorgen van deze bestelling) dat de levering gepland stond op woe. 11/05/'22 tussen 8u en 22u en dat een meer preciezer tijdstip via een volgende mail gecommuniceerd zou worden. Op woe. 11/05/'22 ontving ik om 07u02 's morgens een mail van Dynalogic waarin stond Je pakket komt met vertraging aan: Hallo Mr. / Mrs., de levering van je pakket stond vandaag gepland. We hebben je bestelling bij Exterioo Tuinmeubelen echter nog niet ontvangen. Wat nu? We houden je op de hoogte via e-mail. Hou je inbox dus goed in de gaten. We doen er alles aan om je pakket zo snel mogelijk bij je thuis te leveren. Diezelfde dag belde ik nog naar Exterioo Roeselare om af te stemmen wanneer we dan wel de levering mochten verwachten. Hier konden ze geen duidelijkheid over geven, gezien in hun systeem te lezen viel dat er die dag nog geleverd ging worden. Exterioo zei niet op de hoogte te zijn van de mail van Dynalogic. De dag nadien, do. 12/05/'22, belde mijn man opnieuw naar Exterioo Roeselare. Daar gaven ze toe dat er een probleem was in het magazijn en dat de correcte goederen niet tijdig klaar stonden voor op transport te vertrekken, maar dat dit heel snel in orde zou komen. Op do. 12/05/'22 ontving ik een bevestigingsmail van Exterioo dat de bestelling onderweg was. In deze mail stond een pakket code vermeld, met dewelke ik via een link mijn pakket kon volgen. Echter toen ik verder wilde klikken op deze link met deze gegevens kreeg ik volgende melding: Your tracking number & zip code combination is unknown.Diezelfde dag, do. 12/05/'22, kreeg ik ook terug een mail van Dynalogic. Eenzelfde mail als die die ik op de zondag ervoor ontvangen had, maar dan met een wijziging van de leveringsdatum: uw levering staat gepland op di. 17/05/'22 tussen 8u en 22u en dat een meer preciezer tijdstip via een volgende mail gecommuniceerd zou worden. Wanneer ik dan in deze mail op 'mijn afspraak' klikte, kreeg ik de melding: We hebben de zending nog niet ontvangen van onze opdrachtgever. We kunnen dus voorlopig niet garanderen dat de bestelling tijdig geleverd zal worden. Voor meer info, verwezen ze door naar Exterioo. Op ma. 16/05/'22 belde ik dus terug naar Exterioo Roeselare, want ik voelde de bui al hangen. Echter konden ze mij niet doorschakelen naar een relevante afdeling en konden ze mij zelf ook niet verder helpen. Een zekere Jan van Exterioo Roeselare probeerde me gerust te stellen door te zeggen dat hij in het systeem zag dat de levering wel degelijk ging plaats vinden... Toen ik vroeg om dit te checken met de planningsafdeling, kon hij enkel een mailtje sturen (want die van de planning waren niet bereikbaar). Als ik vroeg wie ik zelf eventueel kon contacteren, gezien ik er niet gerust in was, kon hij me geen enkel ander nummer binnen de organisatie doorgeven... Nu zijn we woe. 17/05/'22 en 'wat een verrassing'... ik kreeg deze ochtend terug een mail van Dynalogic: Je pakket komt met vertraging aan: Hallo Mr. / Mrs., de levering van je pakket stond vandaag gepland. We hebben je bestelling bij Exterioo Tuinmeubelen echter nog niet ontvangen. Wat nu? We houden je op de hoogte via e-mail. Hou je inbox dus goed in de gaten. We doen er alles aan om je pakket zo snel mogelijk bij je thuis te leveren. Helaas hebben we de goederen niet tijdig ontvangen van onze opdrachtgever, waardoor we de gemaakte afspraak niet kunnen nakomen. Zodra we de goederen alsnog ontvangen, zullen we u verder op de hoogte houden. Voor meer informatie over uw zending verwijzen we u naar onze opdrachtgever. Exterioo Roeselare is vandaag gesloten... Maar veel zal het niet oplossen om opnieuw te bellen, gezien ze daar niet rechtstreeks in contact staan met de planning en de opvolging ervan. Ik heb dus de indruk dat we muurvast zitten. Exterioo schuift de verantwoordelijkheid in de schoenen van Dynalogic, maar uit de verschillende communicaties kan ik wel degelijk afleiden dat het probleem zich bij Exterioo zelf situeert (en hun niet voorradige lounge in stock? - waar ze in elk geval niet transparant over geweest zijn - integendeel). Ik wil zo snel mogelijk een levering van de loungeset bekomen. Want mochten we geweten hebben, dat we deze loungeset niet binnen een paar dagen geleverd gingen krijgen, dan hadden we deze niet bij hen besteld.