Terug

Problemen met levering keuken

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. K.

Naar: eggo

08/11/2019

Beste, ik bestelde op 24/06 een keuken met toestellen bij Eggo Brugge. Enkele weken erna wilde ik nog een aanpassing doen maar dat kon niet meer gezien de productie gestart was. Levering was voorzien 8/11, plaatsing 12/11. Op 23/10 krijgen we bevestiging dat onze keuken klaar is en bij levering te betalen of 8 dgn op voorhand per overschrijving. Doen we dus per overschrijving. 100% betaald vóór levering. Op 7/11, dag voor levering alstublieft, krijgen we de mededeling dat onze gaskookplaat niet meer beschikbaar of geproduceerd wordt. ONWAARSCHIJNLIJK....Het merk Atag, v d gaskookplaat biedt hetzelfde maar groter model aan zonder meerkost, volgens de shopmanager v Eggo Brugge. Wat op zich een mooie en maar normale geste is. Helaas moeten wij hierdoor wel inboeten op werkblad in onze keuken. Dit was totaal niet onze bedoeling. Ook vonden wij bij andere merken niet onze zin. Ik verwachtte op zijn minst een commerciële geste v Eggo, maar die komt er niet. ATAG heeft de geste gedaan wegens overmacht. Maar in principe treft Eggo alle schuld gezien ze ons op 23/10 mailen dat alles klaar is. Helaas was dit niet zo. Erbovenop sta ik machteloos gezien wij al alles betaald hebben.Kunt u ons helpen?

Berichten (2)

eggo

Naar: G. K.

08/11/2019

Mevrouw, Mijnheer,We hebben uw klacht ontvangen. Deze trok onze aandacht.Gelieve te noteren dat wij contact met de verschillende diensten zullen opnemen opdat wij alle informatie zouden kunnen behouden betreffende uw dossier.We komen zo snel mogelijk naar u terug met een concreet antwoord en een oplossingsvoorstel.We blijven tot uw beschikking.Met vriendelijke groeten.Service Technique - Quality Coordinator

eggo

Naar: G. K.

29/01/2020

Mevrouw, Mijnheer,Onze interventie is nu compleet bij onze klant.De kookplaat was niet langer beschikbaar of geproduceerd door onze leverancier. We werden laat gea¯nformeerd.We stelden toen een andere kookplaat van hetzelfde merk voor, groter en onmiddellijk beschikbaar voor onze klant.We hebben de aanpassing en de extra kosten overgenomen.Daarom sluiten we dit dossier.We blijven tot uw beschikking.Met vriendelijke groeten.Quality Coordinator


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform