Beste, ik bestelde op 24/06 een keuken met toestellen bij Eggo Brugge. Enkele weken erna wilde ik nog een aanpassing doen maar dat kon niet meer gezien de productie gestart was. Levering was voorzien 8/11, plaatsing 12/11. Op 23/10 krijgen we bevestiging dat onze keuken klaar is en bij levering te betalen of 8 dgn op voorhand per overschrijving. Doen we dus per overschrijving. 100% betaald vóór levering. Op 7/11, dag voor levering alstublieft, krijgen we de mededeling dat onze gaskookplaat niet meer beschikbaar of geproduceerd wordt. ONWAARSCHIJNLIJK....Het merk Atag, v d gaskookplaat biedt hetzelfde maar groter model aan zonder meerkost, volgens de shopmanager v Eggo Brugge. Wat op zich een mooie en maar normale geste is. Helaas moeten wij hierdoor wel inboeten op werkblad in onze keuken. Dit was totaal niet onze bedoeling. Ook vonden wij bij andere merken niet onze zin. Ik verwachtte op zijn minst een commerciële geste v Eggo, maar die komt er niet. ATAG heeft de geste gedaan wegens overmacht. Maar in principe treft Eggo alle schuld gezien ze ons op 23/10 mailen dat alles klaar is. Helaas was dit niet zo. Erbovenop sta ik machteloos gezien wij al alles betaald hebben.Kunt u ons helpen?