Terug

Problemen met levering en/ of annulatie

Closed Openbaar

Byblairs

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. V.

Naar: Byblairs

30/12/2023

Op 18/12/2023 heb ik een bestelling geplaatst bij ByBlairs. Omdat ik geen track-and-tracegegevens had ontvangen, stuurde ik op 19/12/2023 een e-mail om te vragen om deze gegevens te verstrekken. Tijdens een livestream op TikTok gaf ze aan mijn e-mail te hebben gelezen en vroeg ze om 72 uur te wachten op een reactie. Aangezien ik geen reactie ontving, ondanks het feit dat ze mijn e-mail had gelezen, stuurde ik op 21/12/2023 opnieuw een e-mail om te vragen naar de track and trace. Ik heb de bestelling geplaatst via Klarna en wil deze annuleren omdat ik geen feedback ontvang over de verzending en de betalingstermijn niet wil overschrijden. Op 26/12/2023 en 29/12/2023 heb ik ook e-mails gestuurd, maar nog steeds geen reactie ontvangen. Ik heb een melding gemaakt via Klarna, waarop ik een onmiddellijke reactie kreeg met het verzoek om de melding te verwijderen, belovende verdere hulp. Na het verwijderen van de melding heb ik echter niets meer vernomen. Ik wil dat de bestelling absoluut wordt geannuleerd.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform