Terug

Problemen met levering en naservice

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. J.

Naar: Sack Zelfbouw

22/02/2019

Voor de installatie van een regenwatersysteem (fam. Lauwers in Buggenhout) was er gevraagd bij de bestelling voor een pomp met automatisch omschakelsysteem. Echter bij de levering blijkt er een pomp geleverd met een manuele omschakeling. Dit type pomp (manueel) stond blijkbaar ook zo voorzien in de bestelling (=> fout besteld door verkoper), maar werd door ons aanzien als diegene met het automatische omschakelsysteem. we hadden er dus geen erg in, tot de dag van de levering. Aangezien de plaatsing nog even op zich moest laten wachten (door verbouw-perikelen), hebben wij pas 5 maanden na de levering dit probleem opgemerkt, bij het openen van de doos. Sack weigert elke vlotte samenwerking en reikt geen oplossingen aan, waardoor de volledige pomp 'weggegooid geld' is geworden, aangezien deze niet compatibel is met een automatisch systeem, en wij dus een compleet andere set moeten aankopen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform