Beste, op 15/03/22 bestelden wij, met een getekende overeenkomst, zonnepanelen en een bijhorende thuisbatterij.Op de overeenkomst wordt bepaald dat deze binnen de 6 tot 8 weken zouden worden geplaatst. ( ten laatste 15/05)De vertegenwoordiger heeft ons zeer vakbekwaam alle informatie bezorgd.Voor de aanpassing van de elektriciteitskast diende een medewerker langs te komen.Op 24/04 werd een sms gestuurd naar de vertegenwoordiger met de vraag wanneer de technieker langskwam. Hij zou het nazien. Op 25/04 kregen we antwoord om een afspraak te maken met de technieker. Deze is dan op 29/04 geweest. Hij beloofde om een offerte te maken van de aanpassing van de elektriciteitskast in de volgende week. De voorbije week horen wij niets. Op 05/05 hebben wij de vertegenwoordiger Emmerik De Vriese gecontacteerd via SMS maar géén antwoord, op 06/05 hebben wij weer dezelfde SMS gestuurd maar op heden nog steeds géén antwoord.Gezien de overeenkomst zou de installatie ten laatste op 15/05 moeten geplaatst zijn. Op 29/04 kregen we een mail van de firma dat de verwachte levertermijn wordt verzet naar week 23. (Begin juni)Wij hebben begrip dat de levering door omstandigheden moet verschoven worden maar de overeenkomst bepaalt iets anders.Wij wachten nog steeds op de offerte voor het aanpassen van de zekeringkast. Zonder deze aanpassing kan de levering van de zonnepanelen niet gebeuren.