Terug

Problemen met levering en datum overschreden

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. D.

Naar: AUDI

21/08/2020

In december van 2019 heb ik een aankoop gedaan van een nieuw voertuig,bij Audi center brussel in drogenbos.de levertermijn op de bestelbon is op dit moment overschreden(vanaf 2.8.2020).nu heb ik op 30juli nog contact gehad met de concessie op een oplossing te zoeken samen want de levertermijn was voor mij essentieel.ze hebben mij hiervan nooit officieel op de hoogte gebracht en tot op vdaag heb ik nog geen nieuwe specifieke datum gekregen van levering..ik heb dringend een wagen nodig..ze konden echter niets voor mij doen zeiden ze..ik heb verschillende voorstellen gedaan,annulatie van bestelbon met teruggave van mijn voorschot,vervangwagen,nieuwe datum op bestelbon maar met recht van annulatie als dan de levertermijn terug overschreden wordt..nu probeer ik hun te contacteren en krijg op geen enkele manier nog antwoord,zelfs via de klantenservice van d'ieteren België niet meer..zij Zegge ook dat dit niet kan en de concessie mij minstens moet tegemoetkomen.. kunnen jullie mij verder bijstaan want ik ben ten einde raad..


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform