beste er werd van mn rekening met in te loggen via itsme bij de fortisbank, 2000euro gestolen door onbekenden, en dit is volgens de bank een grove nalatigheid van mezelf, terwijl ik steeds zeer goed oplet vooraleer ik een overschrijving doe, ben immers zelfstandig, de bank wil niet tussenkomen in dit schadegeval, dat reeds enkele maanden geleden is ondertussen, heb al bij de politie aangifte gedaan en van het parket en de bank fortis al het antwoord gekregen dat ze er niets kunnen aandoen, vindt het wel erg dat via dit systeem, mail en itsme zomaar geld van mn rekening kan verdwijnen met betaling via mn kaart en in rotterdam, waar ik kan bewijzen dat ik niet geweest ben om te betalen, gevolg mn vertrouwen in de bnp paribas bank is volledig verdwenen, en vindt het erg dat dit in de huidige tijden nog kan en dat de bank waar we reeds vele jaren klant zijn u van het kastje naar de muur stuurt, ik verwacht dan ook een tegemoetkoming van de bank, die voor deze zaken normaal toch verzekerd zijn, en ondertussen heb ik een andere code en gebruik ik het systeem van itsme niet meer, is onbetrouwbaar. mails worden direct verwijderd, want was niet te zien, dat het vals was, ook niet volgens politie, fortis zou een schadevergoeding als service naar hun klanten toe moeten aanbieden, zoals de concurrende banken doen, alvast dank om dit te willen proberen regelen, mvg