Terug

Problemen met installeren en retourneren

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

F. D.

Naar: MediaMarkt

29/01/2024

Eerst werd onze inbouwmicrogolf geleverd op een verkeerd adres. Tja meneer, ons computersysteem verandert soms het adres kreeg ik te horen aan de telefoon. We plannen u volgende week terug in. Na een week kwam ie eindelijk toe op het juiste adres ... bleek het netsnoer te kort. De installateurs, Franstalig, wilden toch deklus klaren en plaatsten dan maar een niet-conforme (?!) verlengkabel tussenin, achterin de keuken. Het toestel bleek niet te werken, maar zij waren er vanaf! Daag! Dan maar teruggebeld om de inbouwoven terug op te halen. Een paar dagen later kwam de ophaler, keek eventjes en zei toen: demontage zit niet in mijn takenpakket. Daag! Nogmaals teruggebeld en toen kreeg ik te horen dat ik zelf naar een winkel moest om demontage aan te vragen! Dat kon niet online en ook niet telefonisch ?! Wat is het nut dan van een online bestelling? De dichtste Mediamarkt is voor me anderhalf uur rijden! Nog een paar dagen later alweer een mailtje! Na overleg met de logistieke dienst zit een desinstallatie niet meer inbegrepen bij de installservice. Jawadde dadde!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform