Terug

Problemen met hospitalisatieverzekering medexel. Mails en telefoons werden niet beantwoord

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. V.

Naar: Belfius Banque/bank

24/09/2021

Beste,Ik wens bij medexel aangifte te doen van hospitalisaties en facturen betreffende deze hospitalisaties terugbetaald te krijgen (ondertussen voor meer dan 1000 euro facturen betaald). E-mails en telefoons worden niet beantwoord, aangifteformulieren worden niet bezorgd, er wordt niets terugbetaald ! Belfius werd ook gecontacteerd en deze hadden beloofd iemand van medexel te contacteren om dit probleem op te lossen ( men was op de hoogte dat er problemen waren met medexel) ik heb ook niets meer vernomen van belfius. Het gaat om facturen van februari tot heden, een echte schande .Niet alle bestanden (facturen) konden bijgevoegd worden

Berichten (1)

Belfius Banque/bank

Naar: K. V.

04/10/2021

BesteGraag bevestigen we de ontvangst van uw e-mail. We willen u hiervoor bedanken.We sturen ons antwoord rechtstreeks naar onze klant.Met vriendelijke groetenKlachtenbeheer =======================================================This message has been analyzed by Deep Discovery Email Inspector.-----------------------------------------------:www.belfius.be/maildisclaimer.htm-----------------------------------------------


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform