Terug

Problemen met Hexa GO

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. G.

Naar: HEXA BV

12/11/2023

Beste,Ik kocht heden (12/11/2023) een Hexa Go-Peach Disposable Vape bij een lokale dagwinkel. Echter begaf deze het na een halfuur al. Ik besloot het even af te wachten, echter zonder resultaat. Ik besloot terug naar desbetreffende dagwinkel te gaan, om een nieuwe Hexa Go Peach te vragen. Echter kreeg ik de boodschap dat zij me geen nieuwe zouden geven, en dat ik het met het bedrijf moest oplossen. Dik tegen mijn zin heb ik dan maar een nieuwe gekocht, weer dezelfde Hexa GO Peach. Ik merk nu al bij deze dat de batterij terug raar begint te doen. Waarschijnlijk is dit op het einde van de dag dus €15 in de vuilbak gesmeten. Ik heb het bedrijf in het verleden ook al aangeschreven voor exact hetzelfde probleem, echter bleef dit onbeantwoord. Op hun website is er onder garantie ook niks terug te vinden. Ook over de Hexa Go's is er geen enkele informatie. De website lijkt me al lang niet meer geüpdatet. Ik heb vandaag nogmaals het bedrijf aangeschreven. Ik heb geen hoop dat ik hierop een antwoord krijg.Ter info: het serienummer van het toestel is 231010J13.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform