Klacht - Problemen met het verkrijgen van een nieuwe zetel. - (CPTBE01900828-16)Geachte Mevrouw, Mijnheer,Wij komen terug op de onderstaande klacht van de klant en wij zijn verbaasd over de inhoud ervan.Onze technieker bezocht de klant op 14/9/23 nadat ze ontevreden was over de technieker van Oranje, die een assistentiecontract met ons had afgesloten. Wij sluiten u het door de klant ondertekende rapport bij.Deze na-verkoop dienst was dus wel beeindigd en wij hebben sinds deze datum geen nieuws meer van de klant ontvangen.Als de klant een echt andere probleem heeft, kunnen wij natuurlijk onze technieker vragen om nog een keer langs te komen.De hoogteverschillen zijn inderdaad een normaal verschijnsel, een natuurlijke eigenschap voor een handgemaakt product, en blijven binnen de aanvaarde toleranties.Wij hopen u hiermee voldoende gea¯nformeerd te hebben.Met de meeste hoogachting,Nathalie VRANCKENSecretaresseChateau d'Ax Belgie