Terug

Problemen met het verkrijgen van een nieuwe zetel.

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. S.

Naar: Chateau d'Ax

20/10/2023

Beste,Ik bestelde een salon bij jullie firma. Deze werd kapot geleverd want na een paar dagen vertoonden zich verschillende mankementen. Het relaxgedeelte van de tweezit trok helemaal scheef. Er zit ook verschil in de hoogte van de zitkussens. Na veel mails en telefoongesprekken is er uiteindelijk een technieker langs gekomen van jullie verzekering Oranje. Er was een stuk kapot in de tweezit. Hij heeft de zetel dan wat opgelapt zodat de rugleuning niet zo scheef weer trok want hij kon geen nieuw stuk bestellen. Het verschil in de hoogte van de zitkussens was volgens hem normaal. Ik heb terug gebeld om te zeggen dat ik niet tevreden was en dat de technieker schade heeft toe gebracht aan de zetel. Na weer lang wachten, mails en telefoongesprekken is er een technieker langs geweest van Chateau d'Ax. Deze kon het kapotte stuk wel vervangen. Rugleuning lijkt terug recht maar de relax helt nog steeds af. Nu is de onderkant ook al scheef getrokken. Het verschil van hoogte van de zitkussens Is ook volgens hem normaal. Ook deze technieker heeft een kleine schade achter gelaten in mijn woning. Dit alles loopt al sinds Juni. Ik vind dit dus echt niet kunnen. Zeker niet als het om een salon gaat van 4100 euro. Ik zit ondertussen weeral weken te wachten op nieuws maar nog steeds niks gehoord. In de winkel zat deze zetel zalig. Hier thuis zit ik er totaal niet makkelijk in omdat hij niet in orde is. Ik heb betaald voor een nieuwe zetel. Geen opgelapte. Bestelbon 613345. Opgemaakt in Wommelgem op 16 Maart 2023. Alle foto's zijn al door gestuurd naar jull.

Berichten (2)

Chateau d'Ax

Naar: L. S.

25/10/2023

Klacht - Problemen met het verkrijgen van een nieuwe zetel. - (CPTBE01900828-16)Geachte Mevrouw, Mijnheer,Wij komen terug op de onderstaande klacht van de klant en wij zijn verbaasd over de inhoud ervan.Onze technieker bezocht de klant op 14/9/23 nadat ze ontevreden was over de technieker van Oranje, die een assistentiecontract met ons had afgesloten. Wij sluiten u het door de klant ondertekende rapport bij.Deze na-verkoop dienst was dus wel beeindigd en wij hebben sinds deze datum geen nieuws meer van de klant ontvangen.Als de klant een echt andere probleem heeft, kunnen wij natuurlijk onze technieker vragen om nog een keer langs te komen.De hoogteverschillen zijn inderdaad een normaal verschijnsel, een natuurlijke eigenschap voor een handgemaakt product, en blijven binnen de aanvaarde toleranties.Wij hopen u hiermee voldoende gea¯nformeerd te hebben.Met de meeste hoogachting,Nathalie VRANCKENSecretaresseChateau d'Ax Belgie

L. S.

Naar: Chateau d'Ax

25/10/2023

Beste,Er zijn nog mails en foto's gemaild over mijn ontevredenheid na 14/ 9. Dit op 21-23en 24/9. Gelieve dit na te kijken.Liliane Stoop.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform