Terug

Problemen met het cash storten belfius

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

V. H.

Naar: Belfius Banque/bank

06/09/2021

Beste, ongeveer een maand terug wil ik cash storten aan de cashautomaat van belfius te ekeren. Toen melde het toestel dat er een fout was opgetreden en dat ik van 920 euro 1 briefje van 50€ weer kreeg en de rest van de briefjes hield hij in bewaaring .ik heb al zelf gebeld met het kantoor te ekeren ....zij weren van de fout maar kunnen er zelf niets aan doen . We kregen een mailadres en hebben daar ook onze zeg naartoe gestuurd ..Maar heleaas ik krijg er geen respons tot opheden op. Dus mijn vraag is waar zijn Mijn centen . Mvg

Berichten (2)

Belfius Banque/bank

Naar: V. H.

13/09/2021

DATA NOT AVAILABLE

Belfius Banque/bank

Naar: V. H.

14/09/2021

BesteDe klager heeft geen enkele actieve rol op de betrokken rekening.Gezien de privacy van onze klanten voor de Bank uiterst belangrijk is, zal u begrijpen dat indien u bepaalde transacties wenst te laten onderzoeken, iemand met een rol op de rekening de bank hierover dient aan te schrijven.We zullen rechtstreeks aan onze klant antwoorden.Kan u de klacht verwijderen van uw platform?Vriendelijke groetenKlachtenbeheer =======================================================This message has been analyzed by Deep Discovery Email Inspector.-----------------------------------------------:www.belfius.be/maildisclaimer.htm-----------------------------------------------


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform