Terug

Problemen met herstelling inbegrepen in mijn verzekering

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

F. W.

Naar: VanMoof

11/07/2023

Beste,Ik bestelde in november 2021 een e-bike bij VanMoof, inclusief een piece of mind 3 jarige verzekering tegen diefstal en voor onderhoud. Ik had onlangs een afspraak voor onderhoud met hen, maar toen ben ik weggestuurd door de lokale partner die me zei dat hij al twee maanden niet meer samenwerkte met VanMoof. (Ik heb al eerder bij hen wel kunnen herstellen, maar nu dus niet meer). Ik betaal een 3 jarige verzekering waar onderhoud is inbegrepen, ik heb nu onderhoud nodig, en ik krijg ze niet gecontacteerd. Ik heb proberen chatten - krijg nooit antwoord enkel dat de wachttijden oplopen. Ik heb 13 dagen geleden gemaild, automatische reply gekregen dat ik binnen 7 dagen antwoord zou krijgen, zonder succes. Ik zit momenteel in mijn tweede jaar van de verzekering, maar ik krijg niet waarvoor ik betaald heb. Ik zou graag mijn resterend bedrag verzekering daarom willen terugvorderen aangezien hun service niet overeenstemt met wat ik gekocht heb. Ik klaag ook het totale gebrek aan communicatie aan - waar zij me 2 maand laten wachten op een reparatie, die uiteindelijk niet doorgaat, en ze nu totaal op niets meer reageren.Wat kan ik hier tegen beginnen?Mvg,Frédérique Windels

Berichten (1)

VanMoof

Naar: F. W.

21/07/2023

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform