Terug

Problemen met herstelling (onder garantie)

Closed Openbaar

La Souris Scooter

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. B.

Naar: La Souris Scooter

18/09/2025

Ik heb een aankoop gedaan bij La Souris Antwerpen in januari 2025 en ondertussen al een klacht per e-mail verstuurd, maar helaas nog geen reactie ontvangen. Mijn ervaring is ronduit slecht: de producten die ze verkopen voelen als goedkope Chinese rommel, er gaat altijd wel iets mis. Het lijkt wel een nachtmerrie voor elke klant. Een fatbike bij hen kopen raad ik NIEMAND aan. Je belandt gegarandeerd in de problemen. Je wordt continu voorgelogen door de winkelmedewerkers over levertijden van onderdelen. Daardoor staat mijn fatbike daar al maanden stil zonder oplossing. Ze maken afspraken waarvoor je een maand moet wachten, om vervolgens te beweren dat ze je wekelijks geprobeerd hebben te bellen – alleen maar om dan te zeggen dat de onderdelen nog steeds niet geleverd zijn. Wat een ellende. Bovendien liegen ze keihard: op hun website staat dat ze “service aan huis” aanbieden… maar je krijgt nog niet eens degelijke service in de winkel, laat staan thuis. Dit is puur klanten misleiden. En ook hun belofte van “binnen 24 uur een reactie op je e-mail” stelt niets voor. Het enige wat je krijgt, is een standaardbericht dat je klacht of e-mail ontvangen is met een referentienummer. Maar echte opvolging of hulp? Daar moet je niet te veel van verwachten. Zulke mensen zouden helemaal geen goederen mogen verkopen. Dit grenst gewoon aan een misdaad.

Berichten (2)

La Souris Scooter

Naar: S. B.

24/09/2025

Hallo Klachten, Wij horen graag wat gebruikers van onze klantenservice vinden. Neem even de tijd om een eenvoudige vraag te beantwoorden door op een van de twee onderstaande links te klikken: Hoe beoordeelt u de support die u hebt ontvangen? Goed, ik ben tevreden Slecht, ik ben ontevreden Hier is een herinnering over waar deze aanvraag over ging: Klachten 18 sep 2025 20:32 CEST ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

S. B.

Naar: La Souris Scooter

24/09/2025

Beste Ik kan u melden dat ik ABSOLUUT NIET TEVREDEN ben overde klantendienst van La Souris Scooter. Zoals u kan zien in de eerdere correspondentie word ik telkens van het kastje naar de muur gestuurd. De winkel verwijst naar het hoofdkantoor, het hoofdkantoor verwijst terug naar de winkel, maar een oplossing blijft uit. Ik krijg telkens dezelfde uitleg dat er gewacht wordt op onderdelen, zonder enige concrete termijn of alternatief. Dit is voor mij onaanvaardbaar. Het gaat om een product van €995 dat al na enkele maanden problemen vertoont. Ondanks meerdere telefoons en e-mails is er nog steeds structurele oplossing. Ik voel me als klant genegeerd en in de kou gezet. Ik wens dat er zo snel mogelijk een degelijke oplossing komt, zoals: herstelling binnen een redelijke termijn, of een vervangend toestel zonder gebreken, of terugbetaling van de aankoopprijs. Tot op heden heeft uw klantendienst mij hierin niet verder geholpen en ben ik dan ook absoluut niet tevreden over hun aanpak. Met vriendelijke groet, Samira Balaji

Bemiddeling door Testaankoop 24 september 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform