Terug

problemen met gordijnen

Opgelost Openbaar

CARPETRIGHT

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. N.

Naar: CARPETRIGHT

03/08/2021

Beste, wij bestelden voilegordijnen voor drie vensters. De maten werden door Uw medewerker opgenomen en wij betaalden een voorschot van 100 euro. Onlangs mochten wij de gordijnen gaan afhalen en betaalden contant. Toen we ze thuis ophingen stelden wij vast dat ze niet vervaardigd werden zoals wij dat wensten met een abominabel uitzicht als gevolg. Een filiaalhoudster kwam kijken en gaf toe dat de gordijnen werkelijk lelijk waren en dat ze zoiets ook niet in haar eigen huis zou willen. Wij hebben al een paar keer opgebeld met de hoofzetel en met de districtmanager en kregen telkens de belofte dat het zou opgelost worden maar er gebeurt niets.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform