Terug

Problemen met garantieherstellingen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. L.

Naar: Minerva

03/07/2021

Beste Mr. Carpentier,Ik heb in 2019 twee elektrische fietsen Minerva Ebike gekocht van uw firma, via HLN. De herenfiets heeft van in het begin problemen. Vooral luid gekraak aan de trapas / motor. Na vele mailcontacten en na de fiets reeds 4 maal door uw diensten te laten nakijken, is deze fiets nog steeds niet in orde. Het luid gekraak is nog steeds aanwezig. Er werd nog geen enkel onderdeel vervangen. We zijn nu bijna 2 jaar verder en ik blijf met een krakende slecht functionerende fiets zitten. Op uw herstelformulier 7373 van 09/2020: volledig nazicht .Op herstelformulier 7610 van 11/2020: motor vastgezet, banden geblazen, ketting gesmeerd, nazicht remmen ...enz. Zoals u in al mijn mails naar u kan lezen vraag ik reeds zeer lang om deze fiets terug te nemen en te vervangen of terug te betalen, vermits hij toch niet hersteld geraakt. Ik wil dit probleem opgelost zien , zodat ik eindelijk met een goede betrouwbare fiets kan rijden. Zo kan het echt niet verder.Ik verwacht dat uw firma Minerva Cycling zijn verantwoordelijkheid neemt.Zoniet zie ik mij genoodzaakt juridische hulp in te roepen om deze zaak trachten op te lossen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform