Terug

Problemen met garantie

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. M.

Naar: Uw Energie Expert

22/03/2023

Beste, ik nam reeds maanden geleden (september 2022) contact op met het bedrijf: uw energie expert. Zij plaatsten een zonnepaneleninstallatie en thuisbatterij bij ons. Sinds september krijgen wij elke avond een melding dat er een defect is aan de installatie. We proberen al sindsdien het bedrijf te contacteren om dit probleem te verhelpen maar we krijgen geen oplossing. Aan de telefoon melden ze steeds dat op dat moment de installatie werkt (wat klopt, enkel defect als het donker is). Bellen als het donker is is echter niet mogelijk omwille van hun openingsuren. Via mail meermaals contact opgenomen maar nooit reactie gekregen. 1 keer via telefoon een gsm nummer gekregen van dienst planning om via hem te communiceren maar ook daar krijg ik geen reactie meer. Ondertussen blijven we nog steeds met een melding dat er iets defect is. We zouden graag hebben dat er iemand ter plaatse komt om dit na te kijken en te herstellen aangezien de installatie nog geen jaar oud is en alles nog onder garantie valt.

Berichten (1)

Uw Energie Expert

Naar: C. M.

23/03/2023

Beste,Onze elektricien gaat morgen langs voor nazicht van de installatie.Hopende jullie hiermee alvast voldoende geïnformeerd te hebben.Met vriendelijke groeten,Uw Energie Expert+323 500 86 79Info@uwenergieexpert.bewww.uwenergieexpert.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform