Oorzaken van de klacht:Ik kocht op 13 mei 2022 een GSM-toestel bij Bol.com. In april 2023 werkte het touchscreen van dit toestel niet meer. Volgens de garantievoorwaarden van Bol.com moet ik deze kwestie nu rechtstreeks met de betrokken firma, DigiLux Trading B.V., afhandelen.Gevolgen van de situatie:Vanwege het defecte toestel ben ik genoodzaakt om een ouder, minder functioneel toestel te gebruiken. Dit heeft een aanzienlijke negatieve impact op mijn productiviteit, vooral met betrekking tot mijn werk.Ondernomen acties en resultaten:23 april 2023: Ik nam contact op met DigiLux en meldde het probleem.26 april 2023: Ik stuurde het toestel op voor reparatie of vervanging. Volgens de track & trace informatie van Bpost weigerde DigiLux de zending en werd het toestel teruggestuurd naar mij.20 mei 2023: Ik ontving het toestel terug van DigiLux. Bij aankomst bleek het touchscreen nog steeds niet te werken, daarom diende ik dezelfde dag nog een klacht in bij DigiLux. In hun antwoord beweerden ze dat er nieuwe software en een nieuw touchscreen waren geïnstalleerd, wat niet kan kloppen omdat volgens Bpost de zending niet was aangekomen.22 mei 2023: Ondanks de verwarrende reactie van DigiLux, stuurde ik het toestel opnieuw op. Volgens de track & trace informatie van Bpost werd het pakket op 26 mei 2023 afgeleverd.13 juni 2023: Ik nam opnieuw contact op met DigiLux, omdat ik niets had vernomen over de status van de reparatie. De firma beweerde echter dat ze het toestel niet hadden ontvangen. Ik heb een klacht ingediend bij Bpost voor het niet aankomen van het pakket (volgens de ontvanger).Tot nu toe is de communicatie met DigiLux beperkt tot korte e-mailberichten en is het bedrijf telefonisch onbereikbaar. Dit probleem is nog steeds niet opgelost. Ik verzoek u vriendelijk om mijn klacht te onderzoeken en mij te helpen bij het verkrijgen van een reparatie of vervanging van mijn GSM-toestel, waar ik volgens de garantievoorwaarden recht op heb.