BesteOp 28 april 2022 kocht ik bij u een Veloretti Ace voor 2499,00 euro. Op 27 oktober van hetzelfde jaar liet ik de fiets nakijken bij een fietsenmaker en bleek dat één van de twee wielen verkeerd gespaakt was en hierdoor moeilijk te centreren. Die fietsenmaker raadde mij aan om u te contacteren aangezien de fiets nog binnen garantie was. Toen wilde u hier niets aan doen (aangezien het wiel niet meer sleepte na het onderhoud) maar gaf u aan te willen helpen mocht het in de toekomst een probleem vormen, ook buiten de garantie. Ik ging hiermee akkoord.Op 9 februari 2024 kreeg ik een nieuw probleem: mijn lichten deden het niet goed meer. Beide lichten (voor- en achteraan) waren op hetzelfde moment uitgevallen tijdens mijn verplaatsing van het werk naar huis. Toen ik thuiskwam heb ik geprobeerd de fiets uit en terug aan te zetten, via de app de lichten proberen in/uitschakelen... maar dit alles zonder resultaat.Ik verzond u dezelfde dag een e-mail om dit te melden met alle nodige informatie voor u om het probleem te kunnen identificeren en met een oplossing naar me toe te komen.Ik kreeg geen antwoord (naast het gebruikelijke standaard-mailtje van ‘Currently we are facing busier times than usual’.Ik verzond u opnieuw een e-mail, drie weken later, op 28 februari 2024.Ik verzond u opnieuw een e-mail op 6 maart 2024.Ik verzond u opnieuw een e-mail op 22 maart 2024.Ik verzond u een aangetekende brief op 4 april 2024, maar tot op vandaag (15 april) hebben jullie die niet in ontvangst genomen.Ik vraag u nogmaals om een oplossing voor het probleem.Volgens de wet heb ik recht op minstens 2 jaar garantie. Dit is de wettelijke garantie die de consument kan inroepen als producten niet goed werken of niet overeenkomen met de beschrijving.U als verkoper bent verplicht om het product zonder kosten en binnen een redelijke termijn te repareren of te vervangen. Doet u dit als verkoper niet wanneer ik als consument hierom vraag, dan mag ik als consument het product op uw kosten door een andere partij laten herstellen.Alleen wil/kan mijn fietsenmaker dit niet herstellen. Ik vond iemand online met dezelfde problemen en het diamond display zou aan de oorzaak liggen en zou vervangen moeten worden. Hiervoor heb ik jullie support nodig.Daarnaast verloopt mijn wettelijke garantie op 28 april 2024 waardoor dit alles wat dringender wordt voor mij.Ik verwacht dat u:- de fiets gratis repareert- of mij de juiste instructies geeft om de fiets zelf te repareren- of dat u mij een nieuwe fiets geeft- of dat u de fiets terug in ontvangst neemt en in ruil mijn geld terug stort.Ik vraag u vriendelijk om een oplossing te bieden voor het verstrijken van mijn wettelijke garantie op 28 april 2024.