Beste, we zijn langs het kantoor in Lede geweest voor aan onze zoon de “R” te leren uitspreken.- De logopedist heeft ons raad gegegven om eerst een onderzoek te doen om te zien of we recht hadden voor een hoog of laag terugbetaling van de mutualiteit.- De logopedist heeft via email geschreven dat deze onderzoek kost 165€ zonder terugbetaling, minder als we, aan het einde van deze, recht hebben aan verhoogte terugbetaling.- Na het onderzoek leek dat onze zoon stornissen in meerdere vlakken had en dus recht hadden voor hoog mutualiteit terugbetaling. - Om deze terugbetaling te hebben moesten we nog bij 2 specialisten gaan voor nog 2 testen te laten uitvoeren op onze zoon.- Deze 2 testen leken wel duur voor ons en zonder veel tussenkomst van de mutualiteit. - Uiteindelijk hebben we besloten om niet verder te gaan, omdat ons zoon ondertussen met onze hulp begon een klein beetje de “R” de uitspreken en omdat we dachten dat de andere stornissen dat de logopedist had gezien volgens ons waren alleen middels om geld te verdienen.- We verwachte dus een factuur met de 165€ vermeld in de email van de logopedist. - We hebben een factuur van 97,50€ gekregen- We hebben telefonisch en via email gevraagd of dit een juiste factuur was - We kregen een tweede factuur van 128,30€- We hebben weer telefonisch en via email gevraagd of dit factuur correct was, ze hebben ons geantword dat allebij de facturen te betalen zijn.- We wouden niet allebij de facturen betalen want in totaal was dat meer dan 220€, wat niet de afgesproken prijs was.- We hebben nogmaals, meerdere keren Meditas proberen te bereiken, via email, via telefoon, maar ze waren niet meer bereikbaar.- We geven het op, we kunnen ze niet bereiken- Na enkele maanden kregen we een email met ingebrekenstelling om de 2 facturen te betalen- Nogmaals proberen we hun te bereiken via email, via telefoon en persoonlijk in het kantoor van Lede (wat niet het hoofdkantoor is maar alleen een partner was).- Ze zijn niet meer berikbaar: aan emails antworden ze niet, aan de telefoon zegden ze via een automatische apparaat dat ze wegens gezondheid problemen niet bereikbaar zijn en om MCSANOS te contacteren.- We proberen Mcsanos te contacteren, we vinden alleen het email meditas@mcsanos.be tussen oude emails maar verder kunnen we geen andere info vinden, geen website, geen telefoonnummer.- Aan de emails aan mcsanos kregen we geen antoword.- Het kantoor van Lede is niet meer partner van Meditas, ze zijn nu zelfstandigen geworden omdat alle werknemers geen loon van Meditas hebben gekregen voor maanden.Ze hebben ons gezegd dat Meditas fait is het gaan en dat ze geld proberen te krijgen in alle manieren. Ze hebben ons gezegd om de fautive facturen niet te betalen en aan de Vlaamse Vereniging voor Logopedisten (VVL) te schrijven voor advies of ook aan Testaankoop voor hulp.- We hebben aan beide geschreven.We willen dus een te hooge factuur niet betalen, voor iets dat we niet gebruikt hebben en aan een bedrijv dat niet correct is geweest voor zijn kliënten en zijn medewerkers.Indien Meditas zijn verplichtingen als verkoper niet naleven, kunnen wij deze incorrecte factuur niet betalen en heeft Meditas geen enkel recht voor ons in gebreke te stellen.