Terug

Problemen met facturen renovatiepremie

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. C.

Naar: Arnomat

11/03/2021

Hallo, onze aannemer weigert al maanden om ons hun gedetailleerde facturen te bezorgen voor het aanvragen van onze renovatiepremie. Terwijl ze tijdens de oplevering beloofd en ondertekend hebben dat ze ons dit zo snel mogelijk zouden bezorgen. Hierdoor kunnen we de premie niet aanvragen en lopen we €10.000 als we dit niet binnen anderhalf jaar indienen. Op verschillende manieren hebben we geprobeerd om hun dit duidelijk te maken (emails, aangetekende brieven, telefoons, afspraken) maar we krijgen nooit geen respons.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform