Terug

Problemen met facturatie

Opgelost Openbaar

vzw AZ Damiaaan

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. V.

Naar: vzw AZ Damiaaan

10/04/2023

Beste, ik heb telefonisch verschillende contacten met Ziekenhuis AZ Damiaan in Oostende over welke behandeling of kosten het gaat. Ik krijg geen duidelijk antwoord en ondertussen komen er maar facturen af van die instelling + brief advocaat dat ik niet meer juist weet wat. De moeilijkheid is ik ben gedomicilieerd in Spanje en mijn briefwisseling zie ik maar 1x maand. Speciale nummers zoals 8810 of andere worden door mij onmiddelijk geblokkeerd dus ik onvang geen sms ter herinnering. Ik wens wel te betalen aan het oorspronkelijk tarief indein mogelijk en geen juridische kosten zoals 2,48 € factuur en dan nota advocaat zonder uitvoering op de rechtbank van 105,87 €. Om daarna een herinnering te ontvangen van 12,48 €. Begrijpe wie kan met zo'n instelling. Kan u tussenkomen voor mij aub


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform